ایستگاه خبر

حساب توییتر مدیر عامل سندباکس برای تبلیغ ایردراپ جعلی هک شد

یک هکر ناشناس به حساب توییتر متعلق به آرتور مادرید، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل پروژه متاورس، سندباکس (The Sandbox) دسترسی پیدا کرده است.

هکر از این حساب برای پخش یک کلاهبرداری فیشینگ استفاده کرد که یک ایردراپ رایگان از توکن‌های SAND، ارز بومی The Sandbox را ارائه می‌داد.

مادرید کنترل حساب کاربری خود را دوباره به دست گرفت و به دنبال‌کنندگانش هشدار داد که روی هیچ پیوند مشکوکی یا وب‌سایتی که با نام دامنه رسمی The Sandbox (sandbox.game) مطابقت ندارد، کلیک نکنند. او همچنین برای هر گونه نگرانی ناشی از هک عذرخواهی کرد.

حساب رسمی توییتر Sandbox همچنین به کاربران خود در مورد هک و پیوندی هشدار داد که کاربران را به یک وبسایت جعلی هدایت می‌کرد و از آن‌ها می خواست اطلاعات شخصی و آدرس کیف پول خود را برای دریافت توکن‌های SAND وارد کنند.

تیم Sandbox گفت برای حذف سایت کلاهبرداری و رفع مشکل در اسرع وقت تلاش می‌کنند. در حال حاضر، هنگام ورود به سایت کلاهبرداری دیگر در دسترس نیست و خطای ۴۰۴ را نشان می‌دهد.

افزایش کلاهبرداری‌های فیشینگ

حملات فیشینگ به یک مشکل رایج در جامعه رمزارزها تبدیل شده است. به عنوان مثال، در ۲۶ مه، crypto.news گزارش داد هکرها حساب توییتر @steveaoki را هک کرده‌اند تا یک کلاهبرداری فیشینگ کریپتو را تبلیغ کنند که در آن کاربران ناآگاه بیش از ۱۷۰۰۰۰ دلار از دست دادند.

در اوایل سال، چندین کاربر توییتر ادعا کردند که حساب رسمی توییتر رابینهود توییتی منتشر کرده است که از ۱.۱ میلیون دنبال کننده خود خواسته است تا با ۰.۰۰۰۵  دلار یک توکن در زنجیره هوشمند BNB به نام «RBH» خریداری کنند. کانر گروگان، رئیس عملیات تجاری محصول در کوین‌بیس، ادعا کرد حداقل ده مشتری قبل از حذف پست، سکه جعلی را به قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار خریداری کرده‌اند.

حساب صرافی کریپتوی KuCoin نیز اخیرا هک شد و مهاجم از یک برنامه تقلبی استفاده کرد که ۵۰۰۰ بیت کوین (BTC) و ۱۰۰۰۰ اتریوم (ETH) را برای تجلیل از ۱۰ میلیون کاربر صرافی گرو گرفت. در پایان گزارش شده است که هکرها به ارزش بیش از ۲۲۰۰۰ دلار اتر و بیت‌کوین به دست آوردند.

 

پیشنهاد مطالعه: سندباکس چیست؟ (Sandbox) آموزش کسب درآمد از بازی سندباکس

 

 

Source

 

https://coiniran.com/?p=62563
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x