ایستگاه خبر

استفاده از بلاکچین اتریوم در بلیط های پرواز خط هوایی S7 روسیه

یک خط هوایی روسی اعلام کرد از این پس با حمایت بزرگترین بانک خصوصی کشور برای فروش بلیط هایش از بلاکچین اتریوم استفاده می کند.

در یک گزارش از روزنامه محلی Kommersant، خط PJSC از خطوط هوایی Siberia، که با نام S7 شناخته می شود و بانک آلفا پروژه فروش بلیط بر بستر بلاکچین از روز دوشنبه شروع کرده اند. به گفته بانک یکی از مزیت های استفاده از این فناوری در روند سریع تر پرداخت ها است.

دسامبر گذشته ، گزارش شد که S7 اولین نوع سرویس پرداخت را با استفاده از قرارداهای هوشمند بلاکچین اتریوم از طریق یک اعتبار نامه از بانک آلفا اجرا کرد.

گزارش همکاری ما بین S7 و بانک آلفا بعد از انتشار گزارشی مبنی بر پیشنهاد معرفی ارزهای دیجیتالی و تکنولوژی های مرتبط با آن، از سوی بزرگترین خط هوایی روسیه Aeroflot، اعلام شد.

به طور خاص، این خط هوایی امکان استفاده از ارزهای رمزنگاری شده را برای خرید بلیط پروازهایش در نظر دارد. در این کار، افزایش میزان تقاضا از این ارز به عنوان یک روش پرداخت و بررسی خطرات احتمالی مرتبط با پذیرش آن، در ابعاد بزرگتر، مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.

انتظار می رود این پروژه تا ۱۰ دسامبر ۲۰۱۷ تکمیل شود.

موضع روسیه در قبال بیتکوین

در این میان، با این که روسیه به فناوری بلاکچین با علاقه می نگرد –  با توجه به گزارش مربوط به ملاقات  Vitalik Buterin خالق اتریوم، با رییس جمهور روسیه که قبلا منتشر شد –  اما هنوز موضع خود را در برابر بیتکوین تغییر نداده است.

در ماه ژوئن ، گزارش شد که رییس بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که نمی توان بیتکوین را به عنوان یک واحد پولی به شمار آورد، ولی برنامه هایی برای ارزیابی آن به عنوان یک دارایی دیجیتالی در دست است.

رییس بانک مرکزی روسیه Elvira Nabiullina، گفت مقامات در حال بررسی امکان قانونمند کردن ارزهای دیجیتالی هستند، با این حال، قبل از قانونی شدن آن، تحقیقات بیشتری در مورد آن می بایست انجام شود.

او گفت هنوز در مورد فواید اقتصادی بیتکوین، شک و تردید وجود دارد.

” ما بیتکوین را به عنوان یک پول مجازی نمیتوانیم قبول کنیم. بر اساس قوانین مربوط به اموال و دارایی ها، بیتکوین بیشتر یک دارایی دیجیتالی به حساب می آید.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

source : cryptocoinsnews

https://coiniran.com/?p=7696
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x