ایستگاه خبر

گزارشی از افزایش سرمایه Bitmain، به مبلغ ۵۰ میلیون دلار

بر اساس گزارش Bloomberg، سرمایه گذاری شرکت چینی ماینینگ Bitmain در صنایع پرریسک، به ۵۰ میلیون دلار رسیده است.

بر طبق این گزارش، سرمایه گذارانی مثل Sequoia Capital، ING Capital و چندین سرمایه گذاری که نامی از آنها برده نشده، نقش موثرتری از میان سایر سرمایه گذاران در رشد سرمایه Bitmain  که یکی از بزرگترین استخراج کنندگان بیتکوین و تولید کنندگان سخت افزار استخراج است، داشته اند.

نشریه Bloomberg همچنین اشاره کرد این شرکت به دنبال گسترش تولید مصنوعات هوشمند خود و راه اندازی خط تولید این محصولات در ایالات متحده آمریکا ست.

بر اساس گزارش و بنا به گفته یک منبع ناشناس، شرکت های سرمایه گذار تمایل به ارائه خدمات مشاوره ای مدیریتی در قالب بخشی از قرارداد دارند.

ائتلاف شرکت های استخراج Bitmain – که از یک روش ترکیبی برای افزایش شانس حل معادلات بیتکوین برای کاربران خود بهره می برد – در حال حاضر، دومین ائتلاف بزرگ شرکت های استخراج در سراسر جهان محسوب می شود. در زمان انتشار این مقاله، قدرت پردازش شبکه در ائتلافی که Antpool نامیده می شود، برابر با ۱۵٫۳ درصد از کل قدرت پردازش شبکه بیتکوین است.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : coindesk

https://coiniran.com/?p=8117
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x