ایستگاه خبر

پذیرش بیتکوین به عنوان مبلغ رهن و اجاره توسط London Residence Facility

به نقل از Guardian، مستاجرانِ ساکنِ یک ساختمان در لندن می توانند رهن (ودیعه) خود را با بیتکوین پرداخت کنند. همچنین تا پایان سال برای نخستین بار در انگلستان، ساختمان های The Collective به عنوان یک شرکت ساختمانی بزرگ، پرداختِ اجاره بها بوسیله بیتکوین را خواهد پذیرفت.

The Collective  ذکر کرد که این تصمیم در پاسخ به درخواست و مطالبه مشتریان بین المللی اتخاذ شده است.

در روز دوشنبه،  فرم و سند آنلاینِ طرح The Collective’s Old Oak co-living، به عنوان بزرگترین توسعه دهنده  محل زندگی و سکونت اشتراکی در جهان موسوم به “co-living” و با دارا بودنِ ۵۵۰ واحد آپارتمانی، اعلام نمود ودیعه یا سپرده به صورت بیتکوین را قبول خواهد کرد.

The Collective متعهد شده این معامله را به صورت”spot conversions” بپذیرد، به این معنی که هرگونه ریسک مالی را در هنگام نگهداری سپرده (ودیعه) تقبل می کند و پس ازاتمام دوره زمانی قرارداد، آن را با همان ارزش اولیه  پس می دهد. اجاره بها برای یک فضای ۱۰ متر مربعی از ۱۷۸ پوند در هفته شروع می شود و ودیعه استاندارد برای تمام واحدها یکسان و ۵۰۰ پوند می باشد. از پاییز امسال مستاجران می توانند اجاره خود را با بیتکوین پرداخت کنند.

  تاثیر روند رمزارزها بر تصمیم گیری

Reza Merchant، بنیانگذار و مدیر اجرایی شرکت The Collective گفت: گسترش و پذیرش رمزارزها (ارز دیجیتالی) در سطح جهانی، نشانه یک ” توسعه جذاب و سحر انگیز” در چگونگی معاملات و مبادلات مردم برای کالا ها و خدمات در سراسر جهان و بیان گر نحوه ارزش گذاری آنها می باشد.

بسیاری از سرمایه گذاران برای انجام کارهایشان، با رمزارزها راحت تر هستند و انتظار می رود که بیشتر مردم بتوانند از آنها برای پرداخت هزینه های ضروری زندگی مانند اجاره مسکن و رهن (ودیعه یا سپرده) استفاده کنند.

با این حال The Association of Residential Letting Agents به اظهار برخی از تردید ها ونگرانی ها در مورد رمزارزها پرداخت. David Cox، مدیر عامل شرکت Arla Propertymark گفت: ممکن است بازارهای رو به گسترش، علاقه مند به پذیرش بیتکوین به جای پرداخت اجاره بها به روش مرسوم و سنتی باشند، اما بیتکوین و سایر ارزهای الکترونیکی هنوز در دوران طفولیت خود بسر می برند و پیش از تبدیل شدن به یک فرم و روش اصلی پرداخت، باید رشد و توسعه پیدا کنند.

تسهیلاتی نوین

John Taylor، سرپرست بخش فناوری در The Collective  گفت: یکی از بزرگترین موانع جلب محبوبیت عمومی بیتکوین، مشتری مداریِ دوستانه آن می باشد. وی افزود: بیتکوین به عنوان یک راه مناسب برای پرداخت ودیعه در Collective خواهد بود.

The collective، به جای آپارتمان اشتراکی – که شیوه سنتی جوانان زیر سی سالی بود که تازه وارد لندن می شدند- یک راه دیگری را پیشنهاد می دهد.

به تازگی این شرکت اعلام کرد: قرار است The London Legacy Development Corporation، اولین مجوزِ آماده سازی و طراحی زندگی و محل سکونت مشترک “co-living” در جهان، مجتمعی شامل ۲۵۰ اتاق در ۱۹ طبقه واقع در شرق لندن، را دریافت و آن را برای اواخر سال ۲۰۱۸ یا اوایل سال ۲۰۱۹ افتتاح کند.

London Residence Facility: سازمان تسهیلات اقامت، اجاره، و خرید مسکن در لندن

co-living: یک جنبش در زندگی مشترک که بیشتر برای جوانان مناسب می باشد. با قابلیت انعطاف پذیری و تطبیق با خانواده، و ارتباط معقول با همسایه ها و جامعه بدون توجه به مدت اقامت می باشد. در این طرح واحد های آپارتمانی مشترک را به منازل مشترک و یا فردی تبدیل می کنند، و بیشتر مناسب مناطقی با هزینه بالای زندگی مثل نیویورک و لندن می باشد.

Spot conversions: معامله ای که در آن دو ارز مختلف بین حساب ها و در دو روز کاری بانکی مبادله می شوند.

The Association of Residential Letting Agents: صنف بنگاداران معاملات ملکی (استیجاری)

The London Legacy Development Corporation: شرکت توسعه زیرساخت لندن تشکیل شده در سال ۲۰۱۲



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : cryptocoinsnews

https://coiniran.com/?p=8151
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x