ایستگاه خبر

مدارس خصوصی کودکان به پذیرش بیتکوین برای دریافت شهریه روی آورده اند

مدارس خصوصی کودکان، در حال پذیرش بیتکوین به جای پرداخت شهریه است.

مدارس خصوصی کودکان در حال حاضر می توانند، برای پرداخت شهریه از طریق بیتکوین اقدام می کنند.

در این ماه، یکی از موسسان the Montessori Schools در نیویورک به نام Marco Ciocca، اعلام کرد که از والدین برای پرداخت شهریه مدرسه، بیتکوین خواهد پذیرفت. در یک طرح آموزشی در Montessori، معلم ایتالیایی Maria Montessori، استقلال و آزادی را همراه با محدودیت های آن ها آموزش می دهد. مدرسه های Montessori در نیویورک، در محله های Flatiron  و Soho کلاس دارد و هزینه ای معادل با ۳۰٫۹۵۰ دلار برای کلاس های تمام وقت خود دریافت می کند.

Ciocca  به نشریه Town & Country می گوید: «ما به نقاط ضعف و قوت توجه کرده و متوجه شدیم که احتمالا الان زمان خوبی ست، زیرا ورود به مسیر اصلی آغاز شده است. این امر باعث شد که ما اولین پیش دبستانی پذیرنده بیتکوین به عنوان یک سیستم پرداخت باشیم.»

بر اساس گفته های Ciocca تعداد کمی از والدین برای پرداخت شهریه از ارزهای دیجیتالی استفاده کردند. از Ciocca پرسیده شد که نگاه کلی مدرسه، درباره ارتباطات مشکوک بیتکوین، با فعالیت های غیرقانونی چگونه است و او در جواب گفت:« ما یک مدرسه ایم و از سلامت کامل برخورداریم و واضح است که با کودکان سر و کار داریم.»

نویسنده News می گوید که شهریه پیش دبستانی دخترش با بیتکوین قابل پرداخت است

همین اواخر یکی از نویسندگان  بخش کسب و کار به نام Sara Silverstein، توضیح داد که چگونه می تواند با  بیتکوین هزینه مهد کودک دخترش را پرداخت کند. او اشاره کرد که این یک برخورد پر منفعت بوده که مدرسه ایمیلی دربار پذیرش ارزهای دیجیتالی ارسال کرده است. چون او توانست افزایش ۳۰ درصدی ارزش بیتکوین در طول آن هفته را تجربه کند.

Silverstein توضیح داد: مهلت پرداخت بقیه مبلغ شهریه پیش دبستانی دختر من در تاریخ ۱ ژوئن است. من پیامی از بخش اطلاعاتی مدرسه دریافت کردم  و از این طریق مطلع شدم که آن ها از اعلام پذیرش بیتکوین برای پرداخت شهریه خشنود هستند.

اگر پیشنهاد آنان را بپذیرم، مبلغ ۹٫۵ بیتکوین با توجه به قیمت جاری بیتکوین به آن ها پرداخت خواهم کرد. اگر می خواستم همین هزینه را یک ماه پیش از طریق بیتکوین پرداخت کنم، قیمت آن ۱۷ بیتکوین می شد و در صورتی که قبض پرداختی مربوط به ۲ ماه گذشته باشد، حدود ۲۴ بیتکوین باید پرداخت می کردم.

تولید ایده های دانش آموزی خلاقانه

مهد کودک Silverstein و Montessori، تنها مدارسی نیستند که از بیتکوین استفاده می کنند. پیش دبستانی Indian Mountain School که یک مدرسه خصوصی مستقل برای کودکان مقطع پیش دبستانی برای جمع آوری کمک های مالی از بیتکوین استفاده می کند.

Charles Allen، فارغ‌التحصیل IMS، (هنگام پذیرش بیتکوین توسط مدرسه) توضیح داد: «ما بر این باوریم که این فرصت  تنها مورد استفاده والدین نبوده و افق وسیع تری برای نسل بعدی و کسب درآمد برای دانش آموزان IMS از طریق درک تکنولوژی های جدید، فراهم خواهد کرد که بی شک در آینده آن ها  تاثیرگذار خواهد بود.»



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Image via: news.bitcoin.com

https://coiniran.com/?p=7094
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x