ایستگاه خبر

فروشگاه اینترنتی آمازون از ماه اکتبر، بیتکوین می پذیرد

فروشگاه اینترنتی آمازون از ماه اکتبر، بیتکوین می پذیرد.

بر اساس یک خبرنامه از James Altucher، به زودی آمازون اقدام به پذیرش بیتکوین خواهد کرد و این موضوع، به طور رسمی در تاریخ ۲۶ اکتوبر و طی کنفرانس تلفنی مسئولان، اعلام خواهد شد.

منبع خبر چقدر معتبر است؟
James Altucher در تاسیس بیش از بیست شرکت، همکاری داشته، یازده جلد کتاب تالیف کرده و با انتشارات های بزرگی همکاری داشته است. همچنین، به عنوان وبلاگ نویس، تولید کننده پادکست و فعال در بخش خبرنامه آمازون، حضور داشته است. برخی مقالات و فایل های شنیداری او، بینش و هوشمندی خاصی به ما می دهد؛ به طوری که می آموزیم از دنیای حریصی که در آن زندگی می کنیم، چطور به طرز مثبت، بهره ببریم. در بیشتر موارد هم حق با اوست!

به طور مثال، نظری که او در مورد خرید و فروش خودی {کارمندان رازدار یا به عبارتی خودی یک شرکت مجاز به خرید و فروش سهام آن نیستند-مترجم} سهام یک شرکت دارد، منطقی است.

“فکر می کنم که نباید غیر مجاز باشد. هنگامی که شخصی، مبادله ای در بازار انجام می دهد، اطلاعاتی که در ذهن او وجود دارد، به طور مستقیم در بازار سهام، کد گذاری می شود.”

هرچه اطلاعات پخته تری در بازار وجود داشته باشد، بازار کارآمدتری هم وجود خواهد داشت. هرچه اطلاعات خودی بیشتری در بازار وجود داشته باشد، راه برای گردش سهام، هموارتر خواهد شد و در نتیجه، حقایقی که می توانند یک شرکت را تغییر دهند، بهتر بازتاب داده می شوند.

“من ترجیح می دهم که “خرید و فروشِ خودی، قانونی باشد و دولت، به جای منع آن، به دنبال کسانی مثل مدوف ها (Madoffs) باشد که دزدی می کنند.”

خبرنامه او واقعا دارای اطلاعات ارزشمندی است؛ از جمله اینکه ارز های دیجیتالی، واقعا چه هستند؟ چطور می شود در این زمینه، سرمایه گذاری کرد؟ و البته مهمتر ازهمه، توجهی که او بر مثبت بودن آن دارد.
“این یک مساله ساده فیزیکی است! فرکانسی که شما ساطع می کنید، فرکانسی است که جذب می کنید. زندگی شادتری می خواهید؟ فرکانس شادتری از خود منتشر کنید!”

آیا آمازون، دریافت بیتکوین را خواهد پذیرفت؟
هنوز در چارچوب احتمالات است! گوگل، Ebay، PayPal، همچنین، کشور هایی مثل ژاپن و روسیه، رسما بیتکوین را مدت ها پیش از اعلام آمادگی آمازون، برای دریافت آن، به عنوان یک شیوه پرداخت پول، پذیرفته اند.
… یا اینکه ارز دیجیتالی خود را خلق خواهد کرد؟
بخش خدمات وب آمازون در سال ۲۰۱۶، همکاری با گروه ارز های دیجیتالی (Digital Currency Group) که یکی از سرمایه داران بزرگ بیتکوین و از جمله شرکت های کاربر سیستم بلاکچین است، آغاز کرد؛ بدین منظور که:
سرویسی ایجاد کند تا سازندگان بلاکچین در بخش سهام DCG بتوانند در محیطی امن با مشتریان که شامل موسسات مالی، شرکت های بیمه و نیز شرکت های پیشگام در زمینه تکنولوژی، هستند، کار کنند. به عبارت دیگر، هدف آمازون این است که حد واسطی بین DCG و مشتریانی باشد که قصد مبادله ارز های دیجیتالی دارند.

به نقل از خبرنامه Altucher:
آمازون با موسسات مالی و متخصصان ارز های مجازی کار می کند تا نوآوری و کسب تجربه را در این زمینه، سرعت دهد.
اگر حق با Altucher باشد و نیز این اخبار، موضوع را به خوبی منعکس کند، می تواند باعث افزایش قیمت بیتکوین شود؛ اما طمع انسان، باعث پرت شدن حواس او از تصویر بزرگتر می شود!
چیزی که به جذاب شدن ارز های دیجیتالی کمک کرده، توانایی آنان در جنگیدن با هر ابزاری است که دولت ها به راحتی از آن ها استفاده می کنند تا بانکداری غیر اخلاقی را مدیریت کنند. چرا که در سیستم ارز های دیجیتالی، هیچ server مرکزی وجود ندارد.
غول های تکنولوژی، این را می دانند و خود را با فرآیند بلاکچین، در می آمیزند. به این صورت که خود را تبدیل به حد واسط های پنهانی می کنند که کلیه تراکنش های دیجیتالی را زیر نظر بگیرند و آن ها را تحت تاثیر قرار دهند.
گوگل درست است که پذیرای بیتکوین است؛ اما فقط از طریق API درخواست پرداخت خودش. آن ها قادر به دیدن و ذخیره همه تراکنش ها خواهند بود.

 



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source

https://coiniran.com/?p=8318
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x