ایستگاه خبر

راکوتن غول تجارت الکترونیکی  شروع به پذیرش بیت کوین کرده است

راکوتن یکی از بزرگترین شرکت‌های تجارت الکترونیکی در دنیاست. آنها به تازگی اعلام کرده‌اند که در حال تعبیه پلاتفرم تجارت دیجیتالی به نام بیت‌نت (Bitnet) هستند تا سایت‌هایشان بتوانند بیت‌ کوین را بپذیرند.

از راکوتن انتخاب بسیار زیادی برای خرید دارید. مد، وسایل کودکان، نوزدان، اسباب‌بازی‌ها، سرگرمی‌ها و بازی‌ها، وسایل الکترونیکی، وسایل بهداشتی و زیبایی، مسکن و باغ، وسایل ورزشی، اتومبیل‌ها و بسیاری چیزهای دیگر.

در حال حاضر توانایی مشتریان برای خرید اقلام و پرداخت با بیت کوین تنها در سایت راکوتن برای آمریکا (Rakuten.com)میسر است. با این وجود، این جریان بزودی با Rakuten.de  در آلمان و rakuten.at  در اتریش ادامه پیدا خواهد کرد.

حجم سرمایه در بازار راکوتن در ماه می ۲۰۱۴، ۱۷.۶۵ میلیارد دلار ذکر شده است و در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار کارمند و دیگر افراد ذی‌نفع در تمام دنیا دارد. این شرکت به یکی از بزرگترین شرکت‌های تجارت الکترونیکی در دنیا تبدیل شده است که می‌خواهد بیت کوین را بپذیرد.

پرداخت با بیت کوین به مشتریان راکوتن اجازه می‌دهد تا امنیت، حریم خصوصی و راحتی خرید را بهبود بخشند. در مقایسه، به جای افتتاح یک راکتون جدید دریک کشور خاص، بیت کوین موجب دسترسی راکوتن به مشتریان جدید در سراسر دنیا می‌شود.

بیت‌نت (Bitnet) توسط تیم کارآزمودگان ارشد صنعت پرداخت، با سابقه کاری در ویزا و سایبرسورس (CyberSource)  توسعه یافته است. تیم مهندسی، تولید و توسعه تجاری بیت‌نت به ساخت و مدیریت بزرگترین مدل پرداخت جهان یعنی سایبرسورس کمک کرده است که در سال ۲۰۱۰ به بزرگترین شبکه پرداخت دنیا یعنی Visa  به ۲ میلیارد دلار فروخته شد.

این شرکت (بیت‌نت) اخیرا اعلام کرد که با یک مجموعه از بودجه‌گذاری از اکتبر گذشته و از جمله سرمایه گذاری راکوتن، حجم سرمایه خود را به ۱۴.۵ میلیون دلار افزایش داده است.

پلاتفرم بیت‌نت روی فرآیند پرداخت پیچیده برای نیازمندی‌های تجار سرمایه گذار متمرکز است تا پول‌های دیجیتالی مانند بیت کوین را بپذیرند. آنها تمامی مزایای بیت کوین را ارائه می‌دهند همراه با اجرت نقل و انتقال که از زیر ۱ درصد شروع شده و با افزایش مبلغ انتقال یافته، کاهش می‌یابد.

یکی از برجسته‌ترین نکات این است که این سرویس بازپرداخت بیت کوین را نیز فراهم می‌آورد. کاملا محتمل است که بازپرداخت‌ها به دلار ارزشگذاری خواهند شد، پس کسانی که سعی می‌کنند با آنها بازی کنند شانسی نخواهند داشت.

منبع

https://coiniran.com/?p=2150
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x