ایستگاه خبر

راه اندازی قراردادهای آتی بیتکوین در بزرگترین مرکز تجارت الکترونیک آمریکا

بزرگترین مرکز تبادلات الکترونیک آمریکا (CBOE)، با رقم ۱٫۲۷ میلیارد دلار حجم مبادلات سالانه، در حال انجام تدارکات مربوط به راه اندازی قراردادها و خدمات بیتکوین در آینده ای نه چندان دور است.
به عنوان بخشی از این برنامه، CBOE توسط  صرافی ارز دیجیتالی Gemini، با اخذ مجوزهای جهانی به سطح بالایی از توافقات، پیوسته است. این صرافی که توسط  برادران  دوقلوی  Winklevoss به وجود آمده، به جهت تخمین (نسبتا) دقیق قیمت و ثبت اطلاعات بیتکوین از منبع مورد اعتماد Gemini، مورد استفاده قرار می گیرد.

 

قراردادهای آتی و داشتن حق انتخاب در پلتفرم معاملات CBOE، به میلیون ها سرمایه گذار معتبر بستر سرمایه گذاری در بیتکوین و تخمین قیمت بر اساس فاکتورهای مورد علاقه شخص را فراهم می کند. پیش بینی می شود که میلیون ها سرمایه گذار جدید و سرمایه گذاران سازمانی، از طریق معامله با CBOE، به صورت کامل به سطحی جدید از کلاس کاری بیتکوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده روی آورند. احتمالا، افزودن موفقیت آمیز قراردادهای آتی در خلال ماه های جاری، به شکل قابل ملاحظه ای به افزایش تقاضا در بیتکوین و بازار این رمز ارز می انجامد.

 

مدیر CBOE توضیح  داد که این مرکز با نگاه مبتکرانه و بر اساس آینده نگری، پیشنهاد استفاده از سرویس های خلاق بیتکوین را مطرح کرده است. صرف نظر از این مطلب، بر اساس گفته Tilly، با افزوده شدن بیتکوین روند  کاری CBOE و ابتکارات آسان شده ETF (استفاده از سرمایه افراد در مبادلات) و تبادلات خارجی،  ارتباطی متناسب بین صرافی ها و سرمایه گذاران به وجود خواهد آمد. وی افزود: نه تنها CBOE صرفا مکانی برای انتخاب گزینه های مختلف و مشتقات  VIX (یک معیار سنجش نوسانات قیمت) نبوده، بلکه جایی برای سرمایه گذاری در مبادلات و به کار گیری ابتکارات ETF و توسعه مبادلات بیتکوین نیز می باشد.

 

وی در ادامه تاکید کرد که CBOE، به واسطه شرکت ها و سرمایه گذاران معتبر خود، نقش حیاتی در رشد سریع بیتکوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده، در ایالات متحده بازی خواهد کرد.

او گفت: “ما از طریق افزودن بیتکوین و سایر مشتقات به طرح فرصت های اقتصادی در بستر قانونمند صرافی ها، پاسخگوی رشد علاقه و تمایل افراد،  در مورد ارزهای دیجیتالی خواهیم بود.”

 

مدیر راهبردی کمپانی (دارنده هلدینگ تجاری) مرکزی CBOE، به نام John Deters  نیز در مصاحبه اختصاصی خود با CNBC تایید کرد که سازمان بر این باور است که ارزهای رمزنگاری شده و بیتکوین به رشد خود ادامه داده و با خدمات بانک های بزرگ رقابت خواهد کرد. ارتقاء ارزش بازار بیتکوین از ۸ میلیون دلار به ۴۶ میلیون دلار در طول ۱۲ ماه گذشته، ثبت یک شکوفایی ارزشمند  در روابط  تجاری و رشد کاربری ست.  در واقع ما به این نتیجه رسیده ایم که اخیرا رسیدن ارزهای رمزنگاری شده به این مرحله، نشان از ماندگاری آنها دارد.”

 

در طول چند سال اخیر، مدیر Gemini به نام Tyler Winklevoss (چندین بار) اظهار کرد که CBOE و تیم توسعه Gemini، اهداف خود را بر سرمایه گذاران خرد و شرکتی (سازمانی) که قوانین منسجمی دارند، فرصت های پیش رو و مشتقات بازار، معطوف خواهند کرد.
وی افزود: “ما با کمک تیم CBOE، بیتکوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را تا حد قابل توجهی در دسترس هر دو گروه سرمایه گذاران خرد و کلان، قرار خواهیم داد.

 

ارزش گذاری در تصمیمات منسجم CBOE و Gemini در مورد سرویس های بیتکوین نیز با اهمیت است. یکی از این موارد، سرویس “بیتکوین کش” بود که بلافاصله بعد از شروع فورک بیتکوین در استخر چینی ViaBTC، در بزرگترین پلتفرم های معاملات آمریکا نیز، دردسترس قرار گرفت.

 

با تمام تلاش های صورت گرفته توسط برادران Winklevoss، طرح داد و ستد با اموال سرمایه گذاری شده (ETF) در مارس ۲۰۱۷ توسط کمیته بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، رد شد. بر اساس تحقیقات انجام شده توسط Spencer Bogart (مدیر تحقیقات در زمینه ظرفیت های اقتصادی بلاکچین)، آخرین اقدام CBOE در جهت ایجاد فرصت های سرمایه گذاری به وسیله قراردادهای بیتکوین توانست، احتمال تایید این مساله در ۱۸ ماه آینده را افزایش دهد.

کمیته اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) در ماه مارس اعلام کرد بیتکوین حتی دو شرط از چندین شرط لازم برای تثبیت شدن قانونی را نیز، نتوانست به دست بیاورد.

 

“بنابراین اول از همه اینکه صرافی ها پیرو توافقات قبلی، باید بر اساس اختصاص سهام جهت خدمات اساسی در بازارهای بزرگ عمل کنند. و دوم اینکه این بازارها باید قانونمند باشند.”
به نظر می رسد که از طریق فرصت های سرمایه گذاری ایجاد شده در بیتکوین توسط مرکز مبادلات CBOE، قدم مهمی در برآورده کردن شرایط مورد نظر SEC، برداشته خواهد شد.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : btcmanager

https://coiniran.com/?p=7764
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x