کیف پول‌ ارز دیجیتال

برنامه ریزی عمده ترین کیف پول های بیت کوین برای پشتیبانی SegWit

اکثر ارائه دهندگان خدمات کیف پول بیت کوین، مبادلات و استارت آپ ها برای داشتن پشتیبانی شاهد تفکیکی (SegWit) برنامه ریزی کرده یا برای پشتیبانی SegWit آماده هستند.

تیم توسعه بیت کوین کور، به تازگی لیست ۷۳ استارت آپی که برنامه های خود را برای پشتیبانی SegWit اعلام کرده اند، به روز نموده است. در میان این لیست، ارائه دهندگان خدمات کیف پول محبوب بیت کوین، بلاک چین.اینفو، ایربیتز، آرموری، برد والت، ترزور، کیف پول سامورای، کیف پول سخت افزاری لجر، الکتروم، گرین ادرس، کیپ کی و میسلیوم نیز حضور دارند.

اتحادیه های مختلف استخراج (mining pools) از جمله اسلش،Bitfury، BTCC، CG ماینر و CKPool و همچنین مبادلات اصلی Bitcoin از جمله بیت فینکس، اوکی کوین و کوین فلور به پشتیبانی SegWit اشاره داشته اند.

ارائه دهندگان خدمات کیف پول بیت کوین

سازندگان و توسعه دهندگان کیف پول سخت افزاری تریزور، لجر و کیپ کی، به ویژه به خاطر مسائل اصلی کیف پول سخت افزاری بیت کوین که SegWit وعده حل آنها را داده، همیشه جزو حامیان قدرتمند SegWit بوده اند.

جوناس شنیل، توسعه دهنده بیت کوین کور و دیجیتال بیت باکس، در مصاحبه ای توضیح داد که کیف پول های سخت افزاری ممکن است از نظر هزینه ای آسیب پذیر باشند و می توانند تمام بیت کوین های ذخیره شده روی یک کیف پول سخت افزاری را به عنوان ورودی یک معامله لیست کرده و هزینه زیادی در بر داشته باشند.

شنیل اظهار داشت، در صورتی که کامپیوتری توسط یک اسب تروجان به خطر بیافتد و به طور خودکار میزان ورودی های یک معامله را افزایش دهد، مقابله با این امر می تواند برای یک کاربر کیف پول سخت افزاری به مسئله دشواری تبدیل شود.

مارک پالاتینوس، توسعه دهنده ترزور نیز اظهار داشت:

“مسائل دیگری نیز زیر پوست بیت کوین وجود دارد و SegWit پتانسیلی برای اپلیکیشن ها و کاربرد های موردی محسوب می شود که امروزه امکان پذیر نیستند. برای کسانی که فکر می کنند تنها بلوک هایی با سایز بزرگتر نرخ مبادلات بیت کوین را حفظ خواهند کرد و برای ماینرهایی که در حال تصمیم گیری در مورد اتخاذ SegWit هستند، درک این موضوع بسیار مهم است. ”

بر اساس این نوع پرداخت، که SegWit صرفا به کیف پول های سخت افزاری ارائه می دهد، توسعه دهندگان این کیف پول ها توضیح دادند که این کار بایستی در جهت منافع کاربران اجرا شود.

علاوه بر این، هنری برید، مدیر عامل استارت آپ Prasos بلاکچین که تولید بیت کوین محبوب و فیزیکی دناریوم بیت کوین را اداره می کند، اشاره کرده که ” ظرفیت معامله SegWit بیش از دو برابر بیت کوین خواهد شد” که فراتر از افزایش ظرفیت اصلی پیش بینی شده ۱.۷ برابری است.

BashCo که مدیر Reddit بیتکوین است نیز تاکید کرد که زمانی که SegWit فعال شود، پرداخت های پیمایشی و زنجیره ای بیشتری مانند اشنور سیگنیچرز و MAST را می توان اجرا کرد که در نهایت به ارتقا حریم خصوصی و قراردادهای هوشمند منجر خواهد شد.

برای اکثر ارائه دهندگان کیف پول، چنین افزایش چشمگیری در ظرفیت معاملات بایستی برای پلت فرم های آنها مفید باشد، زیرا از هر گونه تاخیر بیشتر در تایید و تسویه معامله جلوگیری می شود.

SegWit راهگشای بیت کوین برای پرداخت های بیشتر

در نظر سنجی ها و بررسی های مختلف، تعداد قابل توجهی از حامیان بیت کوین آن لیمیتد به صورت شگفت آوری به ایده فعال سازی SegWit علاقه نشان داده و نسبت به Soft Fork ابراز خوشبینی کردند  [از لحاظ فناوری بلاکچین،Soft Fork نوعی تغییر در پروتکل نرم افزاری است که در آن تنها بلوک ها / معاملات معتبر پیشین نامعتبر می شوند. توضیح مترجم].

صرف نظر از بحث اندازه بلوک، SegWit نوعی پرداخت زنجیره ای را به شبکه بیت کوین ارائه می دهد که با وجود محدودیت اندازه بلوک مفید است. اگر چه این امکان وجود دارد که در در آینده اندازه بلوک و ظرفیت آن درشبکه بیت کوین افزایش پیدا کند، دانستن این امر که ظرفیت SegWit بیش از دو برابر ظرفیت فعلی معاملات در شبکه بیت کوین خواهد شد، بسیار مهم است.

با توجه به مزایای SegWit، ارائه دهندگان خدمات کیف پول مانند میسلیوم اعلام کردند که در حال انجام برخی ازمایشات و اجرای تغییرات رابط کاربری هستند تا اجرای SegWit به درستی انجام شود. میسلیوم مشخصا اظهار داشته که اجرای پایه ای در حال حاضر کامل شده است.

کیف پول سامورایی، که یکی از ارائه دهندگان برجسته خدمات کیف پول بیت کوین، تا ایجاد وب سایتی به نام Segwit.co پیش رفته که به کاربران خود اجازه می دهد مسیر پیشرفت فعال سازی SegWit را دنبال کنند.

 

منبع: CoinTelegraph

https://coiniran.com/?p=3938
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x