ایستگاه خبر

آغاز به کار شورای تجارت جهانی بلاک چین در داووس

هفته پیش مجمع جهانی اقتصاد ۲۰۱۷، در اجلاس سالانه‌ای که در داووس سوئیس برگزار شد شرکت فناوری بیت فری شکل‌گیری شورای تجارت جهانی بلاک چین (GBBC) را اعلام کرد. آغاز به کار اولیه با آخرین شریک تجاری بیت فری با شرکت قانون بین‌المللی Covington بود.GBBC نمایانگر همکاری تجارت‌های پیشرو و مدیران اجرایی از سراسر جهان است که توجه خاصی به بیت کوین و راه‌حل‌های بلاک چینی دارند.

 

Bitfury و Covington شورای تجارت جهانی بلاک چین را به وجود می‌آورند

Bitfury و Covington شورای تجارت جهانی بلاک چین را به وجود می‌آورندانجمن تازه تأسیس شورای تجارت جهانی بلاک چین در نظر دارد که شرکت‌های پیشگام جهان را در مورد آخرین پیشرفت‌های فناوری بلاک چین آگاه کند. اعضای آن شامل افراد و شرکت‌های متخصص درزمینهٔ فناوری، بانکداری، دولت و دانشگاهی هستند سی‌وسه نفر اولیه اعضای تشکیل‌دهنده آن نمایندگانی از بیست‌وپنج کشور هستند کشورهایی چون استرالیا، آرژانتین، باربادوس، برزیل، کانادا، چین، استونی، فرانسه، هایتی، هنگ‌کنگ، هند، لیتوانی، هلند و سایر کشورهای دیگر.

Valery Vavilov مدیرعامل گروه بیت فری می‌گوید:” نیاز شدیدی برای یک ساختار جهانی احساس مس شد که اکوسیستم بلاک چین را کنار هم نگه دارد، به آموزش و طرفداری از پیشرفت‌های مرتبط با بخش‌های بلاک چین در دنیای تجارت جهانی بپردازد.”وی در ادامه گفت:” در مراسم افتتاحیه GBBC بسیاری از متفکران استراتژیک بلاک چین و تجارت‌های جهانی گرد هم آمدند تا شراکت را در میان بخش‌های مختلف شکل دهند و به در ک چگونگی اینکه این فناوری می‌تواند روش‌های تجاری فعلی‌مان را تغییر دهد بپردازند.”

ساختار جهانی بلاک چین و اکوسیستم‌های تجاری

davos bitcoin coiniranبنیان‌گذار بیت فری می‌گوید که شرکت به شوق‌وذوقی که در طول تشکیل GBBC وجود داشت مدیون است.Vavilov معتقداست که تجارت جهانی نیازمند چنین سازمان‌هایی است تا به آموزش و هواداری از ارز رایج دیجیتالی و بلاک چین‌های ابتدایی بپردازند. شرکت‌هایی که در این اجلاس همکاری کردند شامل Paypal، Bitpesa, Gemini Investment Group, Overstock.com, the MIT Digital Currency Initiative، Hyperledger و Consensys بودند.

Vavilov اعلام کرد که:” GBBC قرار است که یک ساختار جهانی کامل برای بلاک چین و اکوسیستم‌های تجاری باشد ــ اعضای تشکیل‌دهنده آن در مورد اینکه ما همیشه یک وجهه جهانی را ارائه دهیم بسیار حساسی هستند و می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که ما همیشه در خط مقدم نوآوری‌های بلاک چین در جهان باقی خواهیم ماند.”

بنیان‌گذار Bitfury اعلام کرد که ” یک بلاک چین وجود خواهد داشت “

بنیان‌گذار Bitfury اعلام کرد که " یک بلاک چین وجود خواهد داشت "بیت فری که از بنیان گذران سازمان شورای تجارت جهانی بلاک چین است نشان داد که این شرکت می‌خواهد به رهبری‌اش در ارزهای رمزنگاری شده  و فضای دفترکل توزیعی‌ (Distributed ledger) ادامه دهد. این شرکت بدون وقفه جایگاه برترش را در بیت کوین و بلاک چین جهانی از زمان آغاز به کارش یعنی سال ۲۰۱۲ حفظ کرده است. از آن زمان به بعد سرمایه‌گذاران مبلغ ۹۰ میلیون دلار به شرکت تزریق کردند و شرکت در زمینه‌های ASIC Silicon chips، مادر بوردهای چاپی (PCB)، سرورها و مراکز داده‌های بیت کوین شهرت خاصی به دست آورد.

شرکت همچنین درراه اندازی سایر برنامه‌های مبنی بر بیت کوین نظیر Bitpesa و در ساختمان مرکز فناوری گرجستان نیز سرمایه‌گذاری کرده است. تأسیس GBBC یکی دیگر از تلاش‌های بیت فری برای مطرح کردن ارز رایج دیجیتالی و نوآوری‌های بلاک چین در سطح جهانی است. Vavilov اخیراً ادعا کرده است که تنها یک بلاک چین وجود دارد:

تنها یک بلاک چین وجود دارد. و آن‌هم بلاک چین بیت کوین است. همان‌طور که یک شبکه اینترنت وجود دارد. بااین‌حال من شرکت‌ها و مؤسسات مالی را به توسعه فناوری بلاک چین تشویق می‌کنم و آن را در زیرساخت‌هایشان می‌آورم چراکه یک منبع واحد سهام حقیقی را به وجود می‌آورد که یک نوآوری نیرومند است. ویژگی که بیشتر مایه افتخار بیت کوین است ثبات و تغییر ناپذیری آن است، ویژگی که از ابتدا با بیت کوین همراه است، از هک شدن توسط افراد خرابکار در امان است و نه تنها به اطلاعات هویت می‌بخشد بلکه به آن‌ها ارزش واقعی نیز می‌دهد.

Valery Vavilov مدیرعامل گروه GBBC

شما در مورد تشکیل شورای تجارت جهانی بلاک چین (GBBC) توسط بیت فری چه نظری دارید؟ لطفاً ما را از نکته نظرات خودآگاه کنید.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.


Source Images courtesy of Shutterstock, Bitcoin.com Bitfury and Pixabay

https://coiniran.com/?p=4551
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x