ایستگاه خبر

افت قیمت بیت کوین کش بعد از یک هفته خوب

افت قیمت بیت کوین به کمتر ششصد دلار

به نظر می رسد که جشن بیت کوین کش دیگر تمام شده باشد. بعد از یک هفته، بدون هیچ دلیل آشکاری، شاهد افزایش فوق العاده ارزش قیمت این آلتکوین بوده ایم. اما بعد از رسیدن به قیمت حدود ۷۰۰ دلار، تصحیح قیمت رخ داد. در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین کش حدود ۶.۲۹ درصد افت قیمت پیدا کرد و به زیر ۶۲۷ دلار رسید و ممکن است به زودی به زیر ۶۰۰ دلار نیز برگردد.

بیت کوین کش هفته خوبی را گذرانده است و قیمت آن از ۳۵۰ دلار به نزدیکی ۷۰۰ دلار رسید و فرصت خوبی بود تا از آن بتوان پول در آورد. اما برای کسانی که BCH (عبارت اختصاری بیت کوین کش) را در اوج قیمت خریداری کرده اند، ارزش واقعی آن خیلی زود خود را نشان داد. قیمت بیت کوین کش بعد از رسیدن به ۶۸۰ دلار به سرعت افت کرد به ۶۰۰ دلار رسید. این تصحیح قیمت قابل پیش بینی بود که دیر یا زود رخ دهد البته ممکن است همچنان این تصحیح ادامه داشته باشد.

این افول قیمت سریع به ۵۷۱ دلار، فرصت خوبی را برای خرید و سودآوری سریع فراهم آورد. کسانی که در این موقعیت خرید کردند بعد از اینکه قیمت به ۶۴۵ دلار رسید، ۷۰ دلار توانستند سود بدست آورند.  اما این جهش قیمت بلافاصله دوباره با افت مواجه شد و اکنون قیمت کمی بالای ۶۰۰ دلار افت و خیز دارد. احتمال این کم نیست که تا پایان امروز، قیمت بیت کوین کش دوباره به زیر ۶۰۰ دلار هم برسد، اگرچه هیچ چیزی هنوز تثبیت نشده است.

هرگاه یک رمزارز بدون دلیل ظاهری، افزایش قیمت پیدا می کند، همه می دانند که دیر یا زود یک اصلاح در قیمت رخ خواهد داد. با اینکه احتمال آن اندک است که قیمت بیت کوین کش خیلی زود به زیر ۳۵۰ دلار برسد، اما همچنان محتمل است که در آینده تا این سطح تنزل کند. جالب است که ببینیم آیا این افزایش قیمت برای الان می تواند خود را حفظ کند یا خیر.  بازار کم کم علیه بیت کوین کش حرکت می کند.  هروقت که در قیمت بیت کوین کش نشانه ای از افت پیدا شود، مردم پول شان را بیرون کشیده و سودشان را می گیرند.

حجم سرمایه این رمزارز نیز رو به کاهش گذارده است. اگرچه آخرهفته ها همیشه باعث کاهش حجم سرمایه برای رمزارزهای عمده می شود، اما افت قیمت همراه با کاهش سرمایه می تواند  نشانه ای از راهی دشوار پیش روی  بیت کوین کش باشد. طی ۲۴ ساعت گذشته، ارزش سرمایه آن ۱.۴۹ میلیارد دلار بوده است. این برای یک آلتکوین عدد خوبی است، اگرچه این عدد در روز های آتی افت خواهد داشت.

در حال حاضر، Bithumb  بزرگترین بازار برای خرید  و فروش بیت کوین کش است و با حجم خرید و فروش ۷۵۶ میلیون دلار در بیست و چهار ساعت، از بیت فینکس (Bitfinex)   و کوین وان (Coinone) پیشی گرفته است. اما مسئله مهم این است که آیا این وضعیت برای مدت طولانی تری ادامه می یابد یا خیر. خصوصا با توجه به اینکه صرافی های غربی بیت کوین کش را ۶۱۰ دلار یا کمتر ارزشگذاری می کنند، نوسان های بیشتری در راه است. اما یک اوج قیمت به سوی ۷۰۰ دلار نیز خیلی نامحتمل نیست.

نظر به تمام اینها، خرید و فروش کنندگان بازار رمزارزها لازم است که این هفته نگاه شان را به بیت کوین کش بدوزند. در حالیکه دیگر بازارها تقریبا ثابت هستند، اینجا فرصت خوبی است که بتوانند سودهای کوتاه مدت بدست آورند. حدس همه اکنون این است که آیا قیمت بیت کوین کش دوباره اوج می گیرد یا رو به سراشیبی می گذارد. با یک افزایش یا کاهش اندک، ممکن است قیمت جهت کاملا متفاوتی به خود بگیرد. خرید و فروش این رمزارز در حال حاضر فرصت خوبی است اما ریسک زیادی نیز به همراه دارد.

منبع

https://coiniran.com/?p=14650
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x