ایستگاه خبر

افزایش سرمایه Blockchain تا ۴۰میلیون دلار

یکی از اولین استارت آپ های حوزه بیتکوین، کیف پول، و غول فناوری، Blockchain.info است که توانست سرمایه اولیه خود را به میزان ۴۰ میلیون دلار افزایش دهد.

شرکت Blockchain مدعی ست این سرمایه گذاری به تنهایی بزرگترین سرمایه گذاری در حوزه فین-تک، بعد از مطرح شدن احتمال خروج انگلستان از اقتصاد اتحادیه اروپا (post-Brexit )، به شمار می رود. مرحله دوم سرمایه گذاری صنعتی Blockchain، توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر با نام Lakestar and GV (که قبلا با نام Google Ventures شناخته می شد) مدیریت شد که بخش سرمایه گذاری خطر پذیر شرکت اصلی Google یعنی Alphabet Inc. است. در آن مرحله شرکت هایی مثل Digital Currency Group و Nokota manaManagemento در کنار سرمایه گذاران دیگری همچون Richard Branson، Lightspeed، Mosaic and Virgin و غیره مشارکت کردند.

یکی از اعضای Lightspeed، به نام Jeremy Liew اظهار کرد: «بلاکچین یکی از اولین کیف پول های ارز دیجیتالی بود که به سرعت کنترل اوضاع را به دست گرفت و تا به امروز آن را تقویت کرده است. در حال حاضر بیتکوین و بلاکچین از منافع بیشتری برخوردارند. آن ها در بهترین شرایط ممکن برای تبدیل شدن به پیشگامان این حوزه، قرار دارند».

بلاکچین مدعی شده که سرمایه گذاری جدید، به گسترش و تلاش برای بومی سازی در سراسر دنیا، کمک خواهد کرد. کسب درآمد نقدی،به تحقیقات داخلی و پیشرفت از طریق ارائه محصول جدید، منجر می گردد. شرکت به دنبال افزایش کارفرما (که در حال حاضر ۵۰ نفر است) خواهد بود.

Peter Smith ، از مدیران و موسسان Blockchain گفت:« صنایع و سرویس های اقتصادی ۱۴ تریلیون دلاری، بیش از یک قرن است که تغییر محسوسی نداشته اند. Blockchain در مسیر انجام ماموریت خدمات اقتصادی خود به شکل سریع تر, وسیع تر و متفاوت تر از وضع موجود است».

علیرغم این که دفتر مرکزی Blockchain در Luxembourg قرار گرفته، در سال ۲۰۱۱ مقدمات راه اندازی دفتر کار Blockchain در لندن، به کمک دیوید کامرون، نخست وزیر پیشین انگلستان شروع شد که بیشترین میزان کارایی این شرکت را به همراه داشت. پیش از این سرمایه Blockchain در سال ۲۰۱۴، به مبلغ ۳۰٫۵ میلیون دلار رسید. بررسی داده های این شرکت حاکی از افزایش محبوبیت و طرفداران بلاکچین بیتکوین، در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتالی بود. این اطلاعات همچنین شامل ۱۵ میلیون کیف پول بیتکوین بود که در اختیار کاربران قرار داده شد.

جمع آوری سرمایه در Blockchain همزمان با صرافی Coinbase، واقع در سان فرانسیسکو بود که به دنبال افزایش سرمایه خود به ارزشی معادل ۱ میلیارد دلار در طول ۱ سال بود. در طول ۱ سال، ارزش کل بازار ارزهای رمزنگاری شده از ۱۷ میلیارد دلار در نقطه شروع، به ۱۱۰ میلیارد دلار در زمان انتشار رسید.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Image via: cryptocoinsnews


https://coiniran.com/?p=7084
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x