ایستگاه خبر

احتمال ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین در توئیتر

بنیانگذار توییتر با انتشار یک توییت به این موضوع اشاره کرد که این شبکه اجتماعی می‌تواند شبکه پرداخت لایه ۲ بیت کوین را در آینده ادغام کند. در این توئیت وی گفته است توییتر می‌تواند در آینده از شبکه لایتنینگ بیت کوین پشتیبانی کند.

اشاره‌ی بنیانگذار توییتر به ادغام شبکه لایتنینگ بیت کوین

دورسی به درخواست یکی از طرفداران که گفته بود «لطفاً شبکه لایتنینگ را در BlueSky یا Twitterفعال کنید» پاسخ داد و گفت فقط مسئله زمان مهم است وگرنه توییتر می‌تواند شبکه لایتنینگ بیت کوین را ادغام کند.

دورسی برای به اشتراک گذاشتن پیوند به کیف پول و سرویس پیام رسان کریپتوی Sphinx Chat که در شبکه شبکه لایتنینگ اجرا می‌شود، به توییتر رفته بود و سپس با پیشنهاد یکی از طرفداران روبرو شد.

فقط مسئله زمان مطرح است

– jack (jack) 11 ژوئن ۲۰۲۱

شبکه لایتنینگ یک شبکه لایه دوم است که در روی بیت کوین ساخته شده است. و به غیر از Sphinx Chat، به طور گسترده‌ای در راه‌حل‌های پرداخت مانند Strike از آن استفاده می‌شود.

اگرچه دورسی چیزی غیر از توییت پنج کلمه‌ای چیز بیشتری نگفته است، اما تصور اینکه توییتر می‌تواند روزی پشتیبانی خود از بیت کوین را گسترش دهد، دور از ذهن نیست. دورسی به خاطر نوآوری‌هایش در عرصه‌ی کریپتو شناخته شده است، هفته گذشته اهداف خود را برای کمک به «تبدیل بیت کوین به پول بومی اینترنت» در Bitcoin 2021 ارائه کرد. وی افزود که سایر رمز ارزها «اصلاً مورد توجه او نیستند.»

دورسی که Square را نیز اداره می‌کند، میلیون‌ها دلار صرف اهداف مختلف مرتبط با بیت کوین کرده است. اسکوئر در ابتدا اعلام کرد که در اکتبر ۲۰۲۰ در این کلاس دارایی سرمایه‌گذاری کرده است و از آن زمان تاکنون سهام خود را به ۴۲۰ میلیون دلار افزایش داده است که معادل ۵ درصد ترازنامه آن است. این شرکت همچنین در حال استخراج بیت کوین با انرژی خورشیدی و راه‌اندازی کیف‌پول سخت‌افزاری است.

همچنین شایعه شده بود توییتر اعلام می کند که بیت کوین را به ترازنامه خود در ماه فوریه اضافه کرده است ، اگرچه مدیر تکنولوژی این شرکت، ند سگا،ل در آن زمان هنگام مصاحبه CNBC هیچ جزئیاتی را ارائه نداد. وی گفت: «این چیزی است که ما در حال بررسی‌اش هستیم و می‌خواهیم به مرور در مورد آن فکر کنیم، اما هنوز تغییری ایجاد نکرده‌ایم.»

 

پیشنهاد مطالعه: درک شبکه لایتنینگ

 

Source

https://coiniran.com/?p=46022
دکمه بازگشت به بالا