ایستگاه خبر

Revolut بانک دیجیتال Stellar را به لیست ارزهای پشتیبانی‌شده اضافه کرد

شرکت آمریکایی fintech Revolut روز سه شنبه اعلام کرد که لومن‌های Stellar (XLM) را به لیست ارزهای پشتیبانی شده خود اضافه کرده است.

Revolut در بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به Coindesk، گفت که مشتریان اکنون می‌توانند XLM را روی این پلتفرم ذخیره و معامله کنند.
مطابق این بیانیه، اضافه شدن استلار در پاسخ به “تقاضای زیاد” کاربران بود. Revolut در حال حاضر از شش رمزارز شامل بیت کوین، اتر، XRP و بیت کوین کش پشتیبانی می‌کند.
در اوایل این ماه، Revolut اعلام کرد که مشتریان خود در تمام ایالات متحده آمریکا به جز تنسی می‌توانند بیت کوین و اتر را روی پلتفرم خود بخرند، بفروشند یا نگه دارند. در حالی که Revolut در ماه مارس فعالیت خود را در ایالات متحده آغاز کرده بود، سپس با Paxos همکاری کرد تا مجوز نظارتی لازم برای ارائه خدمات بانکی کریپتو را به‌دست آورد.
اد کوپر، رئیس کریپتو، در این بیانیه گفت: “اضافه کردن استلار، و انتقال مالکیت رمزارزها به مشتریان، اولین کاری است که در این زمینه انجام می‌دهیم تا محصول خود را بازتعریف کنیم.”
Revolut در ایمیلی که در ماه گذشته به مشتریان خود ارسال شده بود ، اظهار داشت که از ۲۷ ژوئیه کنترل قانونی بر رمزارزهای خود را به کاربران می‌دهد که هنوز قادر به انتقال وجوه به خارج از اکوسیستم Revolut نیستند.

 

Source

https://coiniran.com/?p=40322
دکمه بازگشت به بالا