ایستگاه خبر

اتریوم به یکی از ۲۰۰ دارایی برتر بازار تبدیل شد

براساس ارقام منتشر شده توسط AssetDash، اتریوم به واسطهٔ سرمایه بازاری که دارد به تازگی به یکی از ۲۰۰ دارایی بزرگ جهان تبدیل شده است. چارلز استوری (Charles Storry) بنیانگذار PhutureDao در گفتگو با خبرگزاری Decrypt گفت: «پس از جنبش اخیر دیفای، بیت کوین روند صعودی و رو به رشدی را می‌گذراند و اتریوم در موقعیت قدرتمندی برای ادامهٔ این صعود است.»

افزایش قیمت اتریوم باعث رشد سقف بازار آن شده و آن را به کسب رتبه‌های صدر بازار سوق می‌دهد. اتریوم در حال حاضر ۱۹۴امین دارایی برتر در سقف قیمتی بازار است.

سرمایهٔ فعلی بازار اتریوم کمی بیش از ۵۰ میلیارد دلار (۵۲.۱ میلیارد دلار) است. برای ورود به کلوپ ۲۰۰ دارایی برتر، اتریوم می‌بایست از Northrop Grumman پیشی بگیرد، که در حال حاضر از رقم سرمایهٔ ۵۰.۲ میلیارد دلار برخوردار است. این شرکت فناوری بسیار پیشرفته‌ای از جمله هواپیما، فضاپیما و سیستم‌های امنیت سایبری را طراحی و توسعه کرده و می‌سازد.

در زمان نگارش این مقاله، اتریوم فولکس واگن را پشت سر گذاشته است. رقم سرمایه گذاری این غول بزرگ خودروسازی ۵۰.۵ میلیارد دلار است. اتریوم حتی سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای (Spotify) را که رتبهٔ ۱۹۸ دارد و دارای سرانه فروش ۵۰.۸ میلیارد دلار است شکست داد.

قیمت فعلی اتریوم طبق ارقام CoinMarketCap ۴۶۰دلار است. طی ۲۴ ساعت گذشته، این میزان ۶.۹درصد افزایش داشته است. با این وجود طی هفته گذشته قیمت اتریوم شاهد ۱۸درصد افزایش بوده است.

 

Source

https://coiniran.com/?p=41893
دکمه بازگشت به بالا