ایستگاه خبر

زیرساخت های بانکی ضعیف کلمبیا پتانسیل زیادی برای بیتکوین فراهم نموده است

کشور آمریکای جنوبی کلمبیا و سیستم مالی رو به زوال آن زمینه را برای استفاده از بیتکوین فراهم نموده است.

کلمبیا دارای پتانسیل زیادی می باشد

کلمبیا دارای پتانسیل زیادی می باشدSurBTC, تبادل بیتکوین در شیلی و کلمبیا را انجام می دهد. این شرکت مبادلات بیتکوین در کلمبیا را در پایان آگوست سال گذشته آغاز نمود. “امروزه شیلی چندین برابر بزرگتر از کلمبیا می باشد”، توره آلبا به Bitcoin.com گفت.

زیرساخت های بسیار قدیمی کلمبیا فرصت را برای بسیاری از خدمات بیتکوین برای دریافت راه حل های مبدعانه ارائه می دهد. “بدون نیاز به استفاده از سیستم مالی سنتی قبلی” وی افزود:

“به دلیل نبودن زیرساخت های بانکی، مالی و تکنولوژیکی در این کشور، پتانسیل کلمبیا بسیار زیاد می باشد.”

یافته های شرکت مالی بین المللی (IFC)، عضو گروه جهانی بانک ها، این نکته را تایید می نماید.یافته های شرکت مالی بین المللی (IFC)، عضو گروه جهانی بانک ها، این نکته را تایید می نماید. IFC در گزارش آوریل خود نوشت, پتانسیل اقتصادی کلمبیا و رقابت موجود در آن “با کیفیت ضعیف زیرساختارهای ملی مقید شده است“. او همچنین تخمین زد که این کشور سالانه از یک شکاف مالی در حدود ۱.۵ تریلیون دلار رنج می برد، اما زیرساخت های مالی سنتی مانند بانک ها، دولت، موسسات بین المللی مالی نمی توانند این تقاضا را برآورده نمایند.

“به دلیل بحران مالی جهانی ۲۰۰۸، ضعف ساختاری در بخش بانکی به کاهش و تقید رشد اعتبار منجر گردید و قوانین جدید بانکداری به صورت منفی قابلیت بانک ها برای حمایت های مالی بلندمدت تحت تاثیر قرار داد.”

 

 

محیط مناسب برای بیتکوینی که غیرقانونی نمی باشد

“کار کردن در کلمبیا چالش های زیادی پیش روی ما گذاشت که در ابتدا انتظار آن ها را نداشتیم”، توره آلبا با ذکر کارهای مربوط به “ارتباطات بانکی زیاد“این مطلب را بیان نمود.

فرانسیسکو رییز ویلامیزار، سرپرست مالی

اکوسیستم بیتکوین کلمبیا ” به سرعت در حال رشد می باشد، اما با طرح های پانزی آلوده شده است”، او توضیح داد. به این دلیل می باشد که سرپرست مالی بیانیه ای رسمی در رابطه با خطرات بیتکوین منتشر نمود و بانک ها را از انجام این کار منع نمود.

اما اخطاریه مبهم بود “که باعث سوء تفاهم در بین مردم و شرکت ها گردید”. با این حال توره آلبا گفت:

پتانسیل موجود بسیار زیاد می باشد، و مزیت هایی که این تکنولوژی می تواند فراهم بیاورد شایان توجه می باشد. محیط برای انجام چنین کاری مناسب اما کمی دشوار می باشد.

با در نظرگیری مقالات خبری اخیر مبتنی بر این که سرپرست مالی فرانسیسکو رییز ویلامیزار بیان نموده است که بیتکوین غیرقانونی می باشد، توره آلبا گفت، “این مطلب صحیح نمی باشد”، با اشاره به این نکته که این اخطار به معنای غیرقانونی بودن آن نمی باشد. در واقع این که ما هنوز به کار خود ادامه می دهیم، این ادعا را ثابت می کند.

در تمامی مراحل حجم معاملات بیتکوین محلی در طول سال های اخیر رو به افزایش می باشد، اگرچه این حجم هنوز بسیار پایین می باشد.

در تمامی مراحل حجم معاملات بیتکوین محلی در طول سال های اخیر رو به افزایش می باشد، اگرچه این حجم هنوز بسیار پایین می باشد.

شما درباره اکوسیستم بیتکوین در سایر نقاط دنیا چه نظری دارید؟ نظرات خود را در بخش پایینی با ما در میان بگذارید.



 


Images courtesy of Wonderful Engineering, Localbitcoins, IFC

https://coiniran.com/?p=4355
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x