ایستگاه خبر

پلتفرم رسانه‌های اجتماعی Block.One پیش از موعد مقرر راه‌اندازی می‌شود

به گفته صلاح زالاتیمو، مدیر عامل Voice، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی Block.One از تاریخ ۴ جولای در دسترس همگان خواهد. طبق توئیتی که در تاریخ ۶ ژوئن توسط صلاح زالاتیمو مدیر عامل شرکت Voice ارسال شده است، پلتفرم رسانه‌های اجتماعی در روز استقلال ایالات متحده آمریکا در دسترس مخاطبان خواهد بود و تنها کاربرانی که ثبت‌نام کرده‌اند قادر به انتشار محتوا یا فعالیت آنلاین هستند.

زالاتیمو گفت: «قرار بود که پاییز تاریخ رونمایی بزرگ ما باشد اما دیگر نمی‌توانیم صبر کنیم. اکنون وقت آن است که رسانه‌های اجتماعی را از فناوری‌ها بزرگ پس بگیریم.»

پلتفرم رسانه‌های اجتماعی Block.One از ۱۴ فوریه در آزمایش بتا بوده است. مدیرعامل شرکت گفت که ثبت نام در صورت درخواست تا ۱۵ آگوست، روزی که کاربران Voice می‌توانند از دوستان خود برای عضویت دعوت کنند، ادامه خواهد یافت.

کسب درآمد از رسانه‌های اجتماعی

از آنجایی که شرکت مسئول پروتکل EOSIO (EOS) اعلام کرده بود که در ژوئن ۲۰۱۹ پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر بلاکچین را ایجاد می‌کند، Block.One صد میلیون دلار پول نقد و ۵۰ میلیون دلار سرمایه معنوی در آن سرمایه‌گذاری کرده است. علاوه بر این، این شرکت نام دامنه voice.com را با قیمت ۳۰ میلیون دلار خریداری کرده است.

به گزارش کوین تلگراف، Block.One حق ثبت اختراع را برای سیستم مناقصه مبتنی بر بلاکچین در تبلیغات پست‌های رسانه‌های اخذ کرده است. این اختراع احتمالاً در Voice اجرا خواهد شد.

با این همه، علی‌رغم اینکه این پلتفرم مبتنی بر رمزارز است، Voice به واسطه‌های نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی مورد انتقاد قرار گرفته است. همه اعضا هویت خود را تأیید می‌کنند، و برخی از داده‌های متا برای جلوگیری و کشف جرم استفاده می‌شوند.

 

Source

https://coiniran.com/?p=39322
دکمه بازگشت به بالا