ایستگاه خبر

خریداران موسساتی ممکن است از سقوط بیت کوین به زیر ۳۰ هزار دلار جلوگیری کنند!

بعد از اینکه قیمت بیت کوین به نزدیک ۳۰ هزار دلار رسید، خریداران مخصوصا در ۲۴ ساعت گذشته باعث برگشت این رمز ارز شده‌اند. حرکت کوتاه مدت تمام بازار رمز ارز به بیت کوین بستگی دارد. تا کنون فشار خرید در حوالی ۳۰ تا ۳۳ هزار دلار رضایت‌بخش بوده است و این نشان از آن دارد که حرکت صعودی بیشتر قریب‌الوقوع است. این محدوده قیمتی، محدوده‌ای است که بسیاری از خریداران موسساتی در آن محدوده وارد بازار بیت کوین شده‌اند. بنابراین این خریداران ممکن است مشتاقانه از سقوط بیت کوین به زیر این سطح دفاع کنند.

بیت کوین و کل بازار رمز ارز در چند روز گذشته با فشار فروش روبرو بوده است. همین امر باعث شد که بیت کوین و اتریوم در مواقعی به نسبت قله‌های جدید خود زیاد پایین بیایند. بیت کوین هنوز از محدوده ذکر‌شده پایین‌تر نیامده است و یکی از تحلیلگران بر این باور است که موسسات از سقوط بیت کوین به زیر این محدوده دفاع می‌کنند.

بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با فشار خرید مواجه شد و این باعث شد که مقداری از فشار فروش اخیر کم شود. این باعث شد که قیمت این رمز ارز به سمت بالا حرکت کند و اینک و در لحظه این نوشتار، قیمت بیت کوین به بالای ۳۹ هزار دلار رسیده است. اینک امکان این وجود دارد که بیت کوین در مدت زمان کوتاهی دوباره بالای ۴۰ هزار دلار معامله شود.

یک تحلیلگر محبوب روی زنجیره اخیرا به این نتیجه رسیده است که موسسات ممکن است مسئول حمایت از بیت کوین برای جلوگیری از سقوط زیر ۳۰ هزار دلار باشند. او اخیرا در تویتی اعلام کرده که بسیاری از موسسات در سطوح ۳۰ تا ۳۲ هزار دلار اقدام به خرید بیت کوین کرده‌اند و بنابراین ممکن است بسیار مایل باشند که این سطح حفظ شود و بیت کوین از این سطح پایین‌تر نرود. در چند روز آینده، جهت کلی بازار کریپتو مشخص خواهد شد. بیت کوین در چند هفته گذشته تاثیر زیادی بر بازار آلتکوین‌ها داشته است. نظر شما چیست؟ روند بازار کریپتو در کوتاه مدت چگونه خواهد بود؟ خریداران موسساتی چه نقشی در این میان ایفا خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Source

https://coiniran.com/?p=43202
دکمه بازگشت به بالا