ایستگاه خبر

رویارویی دو پروژه حافظ حریم خصوصی : زدکش در برابر مونرو

در این نوشتار به بررسی و مقایسه دو رمز ارز حافظ حریم خصوصی مونرو (Monero) و زدکش (Zcash) می پردازیم. با کوین ایران همراه باشید.

مونرو در برابر زدکش؛ مقاله حاضر به مقایسه دو رمز ارز مونرو (Monero) و زدکش (Zcash) پرداخته و در ابتدای مقاله بیان می شود که با توجه به مشکلاتی که بیت کوین دارد و آنچنان که در اوایل تصور می شد، ناشناس و غیر قابل پیگیری نیست؛ بنابراین جای خود را در دارک وب به کوین های دیگری داده که سکه های امنیتی نامیده می شوند و بسیار حافظ حریم خصوصی هستند.

از این سکه های امنیتی علاوه بر زدکش و مونرو می توان Dash، Bytecoin و Komodo را نام برد. در ادامه مقاله به بیان این موضوع پرداخته می شود که در هر تراکنش سه بعد وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرند: ۱- آدرس فرستنده ۲- آدرس گیرنده ۳- مقدار کوینی که در حال ارسال است.

یک رمز ارز امنیتی خوب باید امنیت را در همه این ابعاد تامین کند. این در حالی است که در بیت کوین همه این موارد عمومی بوده و از طریق ارجاع متقابل قابل پیگیری هستند.

مونرو در برابر زدکش و جنگ بر سر ناشناسی، کدام برنده است؟
monero-vs-zcash

مزایا و معایب مونرو (Monero) و زدکش (Zcash)

در این مقاله جوانب گوناگون دو رمز ارز زدکش  و مونرو و نیز مزایا و معایب آنها مورد بحث و گفتگو قرار می گیرد. از جمله این جوانب می توان از تیم، الگوریتم استخراج، سرعت بلوک، والت، نحوه عرضه و غیره نام برد.

سرمایه گذاران و استخراج گران باید زوایا و جوانب گوناگون این دو سکه را بسنجند و با توجه به مقاصد خود یکی را انتخاب کنند. در این مقاله تنها تعدادی از ویژگی های این دو کوین مورد بررسی قرار گرفته و برای سرمایه گذاری باید تحقیقاتی عمیق تر صورت گیرد.

[googlepdf url=”https://coiniran.com/wp-content/uploads/2018/09/مونرو_در_برابر_زدکش_Autosavedنمونه_خوانی-converted-2.pdf” ]

نظر شما چیست؟ کدام یک از این دو کوین در رقابت برنده خواهد شد؟ شما کدام یک از این دو کوین را می پسندید و چرا؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه داده شده مربوط به نویسنده می باشند و لزوما نباید به کوین ایران نسبت داده شوند.

https://coiniran.com/?p=24239
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
5 سال قبل

سلام تشکر مطالعه کردیم و لذت بردیم ای کاش با بایت کوین و کومودو و دش و pivx و ورج هم در یک جدول مقایسه میشدند همه

دکمه بازگشت به بالا
1
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x