رویدادهای دنیای کریپتو

افزونه WhatTheHack برنده رقابت Hackathon دیسنت در سنگاپور

به گزارش کوین ایران، WhatTheHack با توسعه BRIB به عنوان یک سیستم پاداش مبتنی بر بلاک چین که برای مرور اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد توانست مقام اول هفتمین دوره از سری رقابت های Blockchain Pioneers Hackathon دیسنت (DECENT) را کسب کند. این دوره از رقابت ها با همکار دیسنت و مدرسه مدیریت SP Jain برگزار گردید. این رویداد رقابتی به مدت دو روز کامل، از سوم تا پنجم ماه مه به طول انجامید. از دیگر پروژه های شرکت کننده در این رقابت می توان به راه حل بلاک چینی برای بهبود تحویل دارو در کشور های در حال توسعه و سیستم تجدید نظر برای شرکت های کوچک و متوسط اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی پلتفرم های مختلف برای صدور توکن های ICO

جایزه ۱۰۰۰۰ دلاری برای WhatTheHack

مقام اول این دوره از رقابت ها علاوه بر دریافت ۱۰۰۰۰۰ DCT (حدود ۱۰۰۰۰ دلار)، می تواند از راهنمایی های تخصصی متخصصین DECENT برای توسعه هر‌چه بیشتر پروژه و تبدیل آن به یک راه حل قابل اعتماد بهره مند شود. این پروژه که WhatTheHack نام گرفته، توسط Jit Ooi، Justin Ong، Richard Ng، Wendy Yong و Gerald Tan توسعه داده شده است. این تیم جوان با توجه به آنچه که در Hackathon ارائه داده، در تلاش است تا مشکل مربوط به نمایش یکسره تبلیغات وب سایت ها با استفاده از بنر‌های تبلیغاتی، اسکریپت های مخرب و نمایش سوالات تکراری، شخصی و آزار دهنده را برای کاربران، ناشران و تبلیغ کنندگان برطرف نماید.

این تیم برای غلبه بر این مشکل از یک افزونه اعطای پاداش opt-in مبتنی بر مرورگر کروم استفاده می کند که با بهره گیری از بلاک چین DCore دیسنت توسعه داده شده است. این افزونه از طریق مسدود کردن ردیاب ها و به‌کارگیری Adblocker ها مانع نمایش تبلیغات مزاحم شده و تجربه کاربری را بهبود می بخشد. این افزونه می تواند پاداش هایی را برای تماشای تبلیغات مرتبط به کاربران اختصاص دهد و وب سایت های ارائه پاداش به ازای تماشای تبلیغات را تجمیع نماید.

از دیگر مزایای این افزونه می توان به بهبود حریم خصوصی کاربر، ابزار های پیشرفته برای شناسایی کاربران و نمایش تبلیغات مرتبط به آنها را نام برد. همچنین کاربران علاقه مند می توانند تبلیغات آنلاین را دنبال کرده و بر اساس توجه (Attention) خود پاداش دریافت کنند. این تیم در پایان Hackathon برنامه ریزی های لازم برای ساخت یک نمونه ی اولیه از مفهوم ارائه شده را انجام داد و در زمان ارائه نیز پاداش هایی را به صورت مستقیم به حاضرین پرداخت کرد. این پاداش ها که در قالب DCT پرداخت می شد پس از تماشای یک تبلیغ ۱۰ ثانیه ای به صورت مستقیم به کیف پول کاربر واریز می شد.

DCube
DCube

برنامه های دیسنت برای حمایت از نوآوران دنیای بلاک چین

Matej Michalko بنیان گذار و مدیر ارشد اجرایی DECENT که شخصاً در این Hackathon حضور یافته بود در این رابطه اظهار داشت:

DECENT می خواهد به صورت پیوسته از استعداد های جوان حمایت کند. در حالی که بلاک چین یک فناوری نوظهور است، Hackathon های ما نشان می دهد که چه مورد های کاربردی شگرفی می تواند توسط افراد مستعد مانند تیم برنده یعنی WhatTheHack ارائه شوند. DCube، جدید‌ترین سرویس ما یک بستر خوب برای رشد کارآفرینان جوان، استارتاپ ها و دانش آموزانی است که ایدئولوژی مشابهی را برای ساخت یک مورد کاربردی بکر در بستر بلاک چین دنبال می کنند.

دیسنت در نظر دارد مقاصد جدیدی را برای ادامه سری رقابت های Hackathon خود در سال ۲۰۱۹ در سراسر جهان انتخاب کند. در همین راستا، رقابت بعدی به عنوان بخشی از هفته فناوری لندن (London Tech Week) برگزار خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در مورد این رقابت در هفته های آتی توسط DECENT منتشر می‌شود.

بیشتر بخوانید: چگونه کلاه برداری در حیطه رمز ارز ها و ICO ها را تشخیص دهیم

توجه!
مطالب منتشر شده صرفاً برای اهد اف خبری و آموزشی ارائه می شوند و نباید به عنوان مشاوره تجاری از طرف کوین ایران و نویسندگانش مورد استفاده قرار گیرند.
Image
https://coiniran.com/?p=29380
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x