ایستگاه خبر

تلگرام با ارائه‌ی مدارک عرضه اولیه گرام به SEC موافقت کرد

تلگرام با ارائه‌ی مجموعه‌ی ارتباطات و اسناد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) روز گذشته از آنها خواسته بود، موافقت کرد. این اسناد مربوط به توزیع توکن‌های گرام (Gram) و توافقات مرتبط با خرید عرضه‌ی اولیه (ICO) در سال ۲۰۱۸ است. تلگرام همچنین سوابق بانکی اضافی را به قانون‌گذار ارائه می‌دهد و به سوالات مربوط به صورت‌های مالی پیشین‌ا]ش پاسخ می‌دهد.

با رضایت تلگرام، جامعه‌ی شبکه‌ی آزاد تلگرام (TON) تصمیم گرفتند یک انشعاب از بلاک چین TON را راه‌اندازی کنند.این تصمیم با مخالفت SEC و پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام روبه رو شد. جامعه‌ی TON آزاد اعلام کردند به دلیل مسائل به وجود آمده برای اولین سازنده‌ی بلاکچین TON یعنی تلگرام، این شرکت دیگر نمی‌تواند درگیر توسعه‌ی TON باشد.

در اکتبر سال ۲۰۱۹، SEC راه‌اندازی TON را به دلیل عرضه اولیه‌‌ی بدون مجوز کمیسیون اوراق بهادار، متوقف کرد. پس از شش ماه دادرسی، قاضی کاستل از منطقه‌ی نیویورک در تاریخ ۲۴ مارس در حکم اولیه تلگرام را از راه‌اندازی TON منع کرد. به دنبال این حکم تلگرام به سرمایه‌گذارانش اعلام کرد می‌توانند بصورت فوری ۷۲ درصد و در صورت انتظار تا آوریل ۲۰۲۱ صد و ده درصد سرمایه‌ی اولیه خود را پس بگیرند.

Source & Image

https://coiniran.com/?p=38748
دکمه بازگشت به بالا