ایستگاه خبر

حضور Avalanche دربین ۱۰ رمز ارز برتر بازار

بلاک‌چین سریع و کم‌-هزینه‌ی Avalanche که رقیب اتریوم محسوب می‌گردد، موفق شد تا در بین ۱۰ رمز ارز برتر بازار ازنظر حجم سرمایه حضور یابد. قیمت هرواحد از AVAX هم‌اکنون ۳۲ دلار بوده و حجم بازار آن ۳۰.۱۹ میلیارد دلار است، در ساعات گذشته این رمز ارز موفق شد تا به اوج قیمت تاریخی ۱۴۶.۲۲ دلاری خود دست یابد.

این رشد قیمتی Avalanche درپی توئیت مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کریپتوی سنگاپوری Three Arrows Capital رخ داد، وی نوشت:

«علی‌رغم حمایتم از اتریوم در گذشته، اکنون تصمیم به ترک آن گرفتم.»

همان‌طور که دو شرکت Sino Global Capital و FTX در پروژه‌ی سولانا سرمایه‌گذاری کرده‌اند، شرکت پوشش ریسک Three Arrows Capital نیز سابقه‌ی حمایت و خرید توکن‌های Avalanche را در کارنامه‌ی فعالیت خود دارد. Three Arrows و Polychain Capital موفق شدند تا در ماه سپتامبر ۲۳۰ میلیون دلار سرمایه برای توسعه‌ی Avalanche جذب کنند. Zhu Su، مدیرعامل Three Arrows، در توئیت خود نوشت:

«اتریوم برخلاف گذشته دست از حمایت کاربرانش کشیده است، بلاک‌چین اتریوم درحال حاضر تنها به توسعه‌ی خود فکر می‌کند و اهمیتی به ناتوانی کاربران در پرداخت هزینه‌ی گس نمی‌دهد. اتریوم که به کاربران خود وعده‌ی آینده‌ی روشنی را می‌داد اکنون آنها را به پرداخت ۱۰۰ دلار برای هر تراکنش مجبور کرده است. این رمز ارز پس از موفقیت‌اش به کاربران گفت که بهتر بود وقتی هرواحد ETH تنها ۱۰ دلار بود اقدام به خرید آن می‌کردید.»

درحالی که انتقال یک واحد اتریوم در یک صرافی غیرمتمرکز مانند یونی‌سوآپ به چند دقیقه انتظار و پرداخت ۱۰۰ دلار کارمزد تراکنش نیاز دارد، فرآیند انتقال و تسویه در Avalanche تقریبا بلافاصه رخ داده و کارمزدها معمولا زیر یک دلار است. تکنیک Avalanche برای این عملکرد بهینه، تقسیم کار بین سه بلاک‌چین X ،C و P است.

مانند اتریوم، بلاک‌چین C نیز از قراردادهای هوشمند و پروتکل‌های امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) پشتیبانی می‌کند. درحال حاضر حجم دارایی‌های دیفای اتریوم و Avalanche به‌ترتیب ۱۷۴ و ۱۲.۵ میلیارد دلار است.

پیشنهاد مطالعه: معرفی صرافی یونی‌سوآپ و توکن UNI

Source

https://coiniran.com/?p=48438
دکمه بازگشت به بالا