مقالات بیت کوین

آشنایی با یکی از شرکت‌های استخراج ابری بیت کوین

آشنایی با یکی از شرکت‌های استخراج ابری بیت کوین

ارزان‌ترین استخراج ابری بیت کوین به ازای گیگاهش بر ثانیه توسط شرکت انگلیسی «سرویس‌های ابری بیت کوین» (Bitcoin Cloud Services) برای همه جا به صورت آنلاین ارائه می‌شود. قراردادها در حال حاضر بهایی حدود ۰.۰۰۱۴ بیت کوین به ازای هر گیگاهش بر ثانیه است (قیمت‌ها هر هفته پایین می‌آید) که به مدت پنج سال هیچ هزینه اضافی یا پرداخت روزانه نخواهد داشت. تمامی کاری که انجام می‌دهید وارد کردن آدرس پرداخت خویش است و سپس باید عقب بنشینید و پرداخت‌ها را از سهم خود در تجهیزات استخراج سفارشی این سرویس‌ها جمع‌آوری کنید. قراردادها با پشتیبانی کامل فنی است و مشتریان اخیر می‌گویند که هربار که لازم باشد، پرسنلی برای تماس هست. امیدواریم این بررسی سرویس‌های ابری بیت کوین را برای اتخاذ یک تصمیم آگاهانه مفید بیابید. البته این را نباید به عنوان توصیه مالی قلمداد کرد.

تاریخچه شرکت:

شرکت «سرویس ابری بیت کوین» (Bitcoin Cloud Services) در وب سایت خود جزئیات زیادی درباره تاریخچه شرکت خود ارائه می‌دهد. این یک شرکت انگلیسی با آدرس واقعی و یک شماره تلفن است. مانند بسیاری از شرکت‌های انگلیسی، آدرس، آدرس یک فضای اداری مشترک برای شرکت‌های تجاری کوچک انگلیسی است. مالک شرکت گابریل کلیمان (Gabriel Kleiman) است و وی شخصا از سال ۲۰۱۱ بیت کوین استخراج می‌کند. این شرکت عضو نقره‌ای (یک درجه) بنیاد بیت کوین است. به دلایل امنیتی، شرکت «سرویس ابری بیت کوین» مکان مرکز داده‌های خود و جزئیات نوع سخت‌افزار استخراج مورد استفاده را افشا نمی‌کند. با وجود این، گابریل  با مردم روراست است و به نگرانی‌های مشتریان به طور خصوصی پاسخ می‌دهد.

جزئیات شرکت:

Company details:

۶-۴۸ East Smithfield
Suite 313
London
E1W 1AW

Office Hours: Mon-Fri 8:00 to 18:00 (BST)

UK Phone: UK +44 116 326 COIN

US Phone: US +1 (855) 782-COIN

Website: http://bitcoincloudservices.com

پشتیبانی مشتری:

وقتی شما قرارداد‌های استخراج بیت کوین خود را با ارزان‌ترین قیمت در بازار می‌خرید و آدرس کیف پول خود را وارد می‌کنید، هیچ کاری جز جمع‌آوری پرداخت‌های روزانه ندارید. قراردادها تحت پشتیبانی کامل فنی است. با بخش پشتیبانی می‌توان از طریق بلیط‌های پشتیبانی، ایمیل یا تلفن تماس گرفت (هم برای آمریکا و هم انگلستان شماره‌های تلفن داده می‌شود).

 روند پرداخت:

پرداخت‌ها روزانه به آدرس کیف پول شما ریخته می‌شود. گابریل معمولا پرداخت‌ها را در فروم بیت کوین اعلام کرده و آی‌دی‌های نقل و انتقال نیز پست می‌شود. تا به امروز هیچ شکایتی از سوی مشتریان در مورد پرداخت از دست رفته نبوده است.

امنیت: اقدامات امنیتی شرکت «سرویس‌های ابری بیت کوین» این است که آنها مکان مرکز داده‌های خود یا نوع سخت افزار مورد استفاده یا استخر‌های استخراج را افشا نمی‌کنند. کسانی که هنوز مشتری نشده اند وتمایل دارند جزئیات بیشتری بدانند، لازم است تا با شرکت تماس گرفته و مستقیما سئوال کنند. به علاوه، هیچ اطلاعاتی درباره اقدامات امنیتی برای مرکز داده ارائه نمی‌شود اگرچه بخش پشتیبانی از طریق تلفن و ایمیل به هر سئوالی پاسخ می‌دهد.

خلاصه:

شرکت «سرویس‌های ابری بیت کوین» ارزان‌ترین قراردادهای استخراج را در بازار ارائه می‌دهد. برای تنها اندکی بیش از یک دهم بیت کوین (حداقل سفارش گیگا هش بر ثانیه ۴۰ است.)، مشتریان می‌توانند از تجهیزات استخراج ابری این شرکت برای کار هش در همان روز سفارش به کار گرفته و پرداخت‌های روزانه به مدت پنج سال جمع‌آوری کنند.

برای آشنایی با دیگر شرکت‌های استخراج ابری بیت کوین به منظور انجام یک مقایسه جهت تصمیم‌گیری به اینجا رجوع کنید.

 

 

 

 

https://coiniran.com/?p=2380
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دوربین مداربسته
دوربین مداربسته
5 سال قبل

سلام لطفا راجب سایت minergate هم بنویسید ظاهرا سایت معتبری هست

هستی
هستی
5 سال قبل

سلام
من تازه وارد این کار شدم اطلاعات لازم این کار دارم
ولی نیاز شدید به مشاوره دراسپین زمینه دارم لطفا کمکم کنید
به چند تا مشکل بر خوردم

پویا علیخانی
پویا علیخانی
5 سال قبل
پاسخ به  هستی

سلام. لطفا به بات کوین ایران در تلگرام مراجعه فرمایید:
https://t.me/coiniranbot

afshin
afshin
6 سال قبل

سلام
ببخشید این سایت هنوز هم کار می کنه؟

حمید رضا عسگری
ویرایشگر
حمید رضا عسگری
6 سال قبل
پاسخ به  afshin

با تشکر از پیام شما. شرکت ها و سایت هایی هستند که همچنان با این شیوه کار می کنند.

دکمه بازگشت به بالا
5
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x