ایستگاه خبر

آغاز قراردادهای لوریج YFI در بایننس پس از صعود قیمت YFI به ۳۸۰۰۰ دلار

Binance به تازگی اعلام کرده است که قراردادهای لوریج را برای توکن YFI Finance Yearn Finance به دلیل این که دارایی‌ DeFi به بالاترین قیمت خود رسیده است، راه‌اندازی می‌کند. در همین راستا اعلام شد که بایننس فیوچرز قرارداد دائمی YFI / USDT جدید را آغاز می‌کند. معاملات از ۳۱ اوت ساعت ۰۷:۰۰ صبح (UTC) آغاز می‌شوند.

در این اطلاعیه آمده است این قرارداد یک قرارداد آتی حاشیه USDT است که از Tether به عنوان وثیقه استفاده می‌کند. همچنین اظهار داشت که معامله‌گران می‌توانند تا ۵۰ برابر قرارداد جدید را به عنوان لوریج داشته باشند.
قرارداد لوریج، اساساً یک قرارداد آتی بدون انقضاست و دارای مزایای زیادی نسبت به سایر آپشن‌ها یا اختیارات است. این نوع قرارداد به معامله‌گران امکان استفاده ارزان و آسان از لوریج‌ها را می‌دهد و نقدینگی در مبادلات دائمی معمولاً برای بوت شدن بسیار بالاتر است.

ناظران در انجمن رمزارز قبلاً در مورد ارزان بودن YFI صحبت کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد کاملاً عکس این اتفاق افتاده است.

توکن YFI Yearn Finance در بازار رمزارز بسیار جالب توجه است. درست در هفته‌های گذشته بود که قیمت‌های YFI برای اولین بار به ۱۰،۰۰۰ دلار صعود کرد. در آن زمان عده‌ای امیدوار بودند که یک حرکت بزرگ باعث افزایش قیمت YFI نسبت به قیمت BTC شود.

امروز قیمت YFI به بالاترین سطح خود رسیده است، و در تاریخ ۳۰ آگوست برای مدت کوتاهی از ۳۸۰۰۰ دلار عبور کرد. این اعداد البته به ۳۲۰۰۰ دلار کاهش یافت اما به نظر می‌رسد که آینده‌ی پیشِ روی DeFi برای همه محبوب باشد.

 

Source

https://coiniran.com/?p=40968
دکمه بازگشت به بالا