ایستگاه خبر

پرداخت قبوض و صورتحساب ها با بیتکوین از طریق Welto

پرداخت قبوض و صورتحساب ها با بیتکوین از طریق Welto

Welto، یک برنامه جدید بیتکوینی و دیجی ارزی، اخیرا Coinbase را به سیستم خود وارد کرده است. Welto برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده که قبوض و صورتحساب های خود را از طریق بیتکوین پرداخت کنند. کاربران تنها باید اطلاعات مربوط به حساب گیرنده، آدرس و اطلاعات حساب خود را وارد کنند و Welto طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت قبض آن ها را پرداخت می کند.
در یک مصاحبه خبری در رابطه با کار Welto اینطور توضیح داده شده:« در حال حاضر ما قبوض (صورتحساب) را تنها با بیتکوین و از طریق پلتفرم Coinbase پرداخت می کنیم. در نتیجه اگر کاربری یک حساب کاربری از کیف پول Coinbase داشته باشد، کار او حتی سریع تر هم می شود. بیتکوین ها سریعا به کیف پول ما منتقل می شود و ما شروع به پرداخت قبض ها می کنیم. اگر کسی حسابی در کیف پول Coinbase نداشته باشد، ما به آن ها این امکان را داده ایم که از یک کیف پول دیگر با یک QRکد قابل استفاده برای Coinbase پرداخت خود را انجام دهد».
Welto اعلام کرده که بازه پرداختی قابل قبول آن ها از ۵دلار تا ۳۰۰دلار با بیتکوین است. بعد از اینکه فردی پرداخت خود را انجام داد، می تواند از طریق سیستم Welto وضعیت پرداخت خود را دنبال کند. کاربران می توانند زمان ارسال پرداخت ها و زمانی که گیرنده مبلغ را دریافت کرده مشاهده کنند. سرویس Welto این امکان را فراهم می کند که بیتکوین بتوانند از بیتکوین های خود جهت انجام کارهای روزمره ای چون پرداخت قبوض و صورتحساب ها استفاده کنند.
در این سیستم نیازی به تبدیل دیجی ارزها به پول کلاسیک نیست چرا که همانطور که گفته شد، ادغام Welto و Coinbase باعث شده که پس از تایید شدن ارسال ارزهای رمزنگاری شده توسط کاربر، سریعا به پرداخت صورتحساب ها و قبوض اقدام شود. این شرکت اعلام کرده که کار خود را در آمریکا شروع کرده اما قصد دارد تا این کار را در سطح جهانی گسترش دهد. این شرکت همچنین همکاری خود را با CoinPayments آغاز کرده تا به کاربران اجازه دهد پرداخت های خود را از طریق آلتوکن ها نیز انجام دهند.

چنین سرویسی و خدماتی از این دست می تواند در فراگیرتر شدن ارزهای رمزنگاری شده و بخصوص بیتکوین تاثیر بسزایی داشته باشد. سرویس هایی که مردم بتوانند از طریق آن ها کارهای روزمره خود را با دیجی ارزهایی که دارند انجام دهد، یکی از آرزوهای طرفداران ارزهای رمزنگاری شده است.

 

 



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Image

https://coiniran.com/?p=8473
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x