ایستگاه خبر

ارائه تخفیف از سوی شرکت بزرگ ژاپنی تولید کننده انرژی در صورت پرداخت با بیتکوین

یک شرکت ژاپنی به نام Remixpoint که با مشاغل گوناگونی در زمینه انرژی مرتبط است، اخیرا برای ارائه خدمات برق رسانی در سراسر ژاپن از سیستم پرداخت بیتکوین استفاده کرده است. این شرکت در حال حاضر به مشتریانی که از این سرویس پرداخت استفاده کنند، تخفیف در نظر گرفته است. مراحل پرداخت  توسط بیتکوین با همراهی یک صرافی رمزارز به نام  Bitpoint  که زیر مجموعه این شرکت است انجام می شود.

 

هماهنگی تامین انرژی با پرداخت های بیتکوین

این شرکت که از سال ۲۰۰۴ مشغول فعالیت است، با ارزش سرمایه معادل ۵۷ میلیارد ین (در زمان نگارش مقاله) در فهرست بورس سهام توکیو قرار گرفته است. کمپانی Remixpoint، در شماری از فعالیت های حوزه انرژی مشارکت دارد. این موارد شامل سیستم های مدیریت توسعه و فروش انرژی، مشاوره در زمینه انرژی های پایدار، فروش تجهیزات ذخیره انرژی و انتقال نیروی برق می شود.

 

Remixpoint در فوریه ۲۰۱۶ فعالیت خود را در زمینه انتقال نیروی برق، با تمرکز به توزیع برق به مشتریان متقاضی ولتاژ بالا در توکیو  توسعه داد. این سرویس در آگوست امسال به سراسر ژاپن گسترش یافت. این شرکت از ماه اکتبر انتقال نیروی برق با ولتاژ پایین را آغاز کرده است. مصرف کنندگان برق ولتاژ پایین، منازل، شرکت ها و کسب و کار های کوچک هستند.

 

علاوه بر سرویس ذکر شده، این شرکت  یکپارچه سازی پرداخت های بیتکوین را نیز اعلام کرد، بدین معنی  که نه تنها بیتکوین، بلکه پرداخت از طریق سایر رمزارزها نیز در پرداخت بهای قبض برق، مشمول تخفیف به مشتری خواهد شد.

 

همانگونه که گفته شد پرداخت های بیتکوین توسط سرویس پرداخت و صرافی ارزهای رمزنگاری شده Bitpoint  انجام می شود. هفته گذشته نام این صرافی در زمینه ارائه خدمات مالی دیجی ارزها، از طرف مرکز خدمات مالی ژاپن (FSA) در میان یکی از ۱۱ صرافی برتر بیتکوین قرار گرفت. در ماه می نیز این صرافی برای ارئه سرویس پرداخت در خطوط هوایی وفروشگاه های تابع از طریق بیتکوین، مشارکت خود را با  شرکت هواییمایی Peach آغاز کرد. صرافی یاد شده همچنین همکاری خود را با کمپانی Evolable Asia  برای ارائه سرویس پرداخت از طریق بیتکوین به ۱۴۰۰ هتل و مسافرخانه  در ژاپن شروع کرده است.

 

این کمپانی ژاپنی در هفته پیش از خلاقیت جدید خود در سال ۲۰۱۷، در زمینه انرژی اعلام کرد:

ما طرح جدیدی ارائه کردیم که باعث بهره وری حداکثری از توام سازی تجارت انتقال انرژی و مدیریت مبادلات در شبکه دیجی ارز ها می شود. ما با استفاده از خدمات ارائه شده در شبکه برق، بانی کاهش هزینه سرویس ها به کمک بکار گیری تجهیزات ذخیره انرژی و معرفی سیستم پرداخت بیتکوین شده ایم.

 

رشد پرداخت از طریق ارز دیجیتالی

شرکت Remixpoint در اطلاعیه خود اعلام کرد که فروشگاه ها و شرکت ها، در رده مشتریان اصلی بوده که برای در دست داشتن مشتریان خانگی نیز رقابت سختی در جریان است. این شرکت با بیان این جزئیات که مصرف کنندگان برق ولتاژ پایین به نسبت ولتاژ بالا بهای برق ناچیزی را پرداخت می کنند، اشاره کرد که با توجه به اضافه کردن هزینه ها یی از قبیل آبونمان و هزینه انتقال انرژی به هزینه برق مصرفی خانوارها، میزان صرفه جویی از راه تخفیف در نظر گرفته شده ناچیز است.

 

این شرکت برای صرفه جویی مشتریان خود یک حساب در Bitpoint افتتاح کرد. بر اساس گزارشات، مشتریان می توانند با استفاده از پرداخت بیتکوین، ۳ درصد در هزینه هاصرفه جویی کنند. شرکت افزود:

 

ما به گسترش و تبلیغ شیوه پرداخت ارز مجازی در ژاپن ادامه خواهیم داد. این روش تسویه حساب، مزیتی ست که هزینه های حواله و پرداخت ها را کاهش می دهد که ارزش اصلی ارزهای دیجیتالی نیز در همین است.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : news.bitcoin

https://coiniran.com/?p=8436
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x