ایستگاه خبر

رمزارز هایی که در سال ۲۰۱۸ بهترین عملکرد را تا کنون داشته اند

انتخاب یک برنده در بازار های امسال رمزارز ها کار شاقی است. با وجود دارایی ‌هایی که کلا دچار کاهش ارزش شده اند، می توان گفت که حتی سکه هایی که بهترین عملکرد را داشته اند نیز قرمز هستند. پس اگر بخواهیم دقیق تر باشیم باید چنین بگوییم: "اینها رمزارز هایی هستند که در سال 2018 کمترین عملکرد بد را داشته اند."

بیت کوین در عرض ۳ ماه ۵۸ درصد افت کرده است و ۶۶ درصد پایین تر از بالاترین ارزش خود می باشد. اکثر رمزارز ها از ژانویه تا کنون حتی بیشتر هم افت داشته اند، اما معدودی هستند که عملکرد بهتری از بیت کوین داشته اند. تعداد کمی که سبز هستند مانند ontology (تا  ۱۱۰ درصد افزایش)، تنها به این دلیل بالا رفته اند که تا ۲۰۱۸ معرفی نشده و در دست اقدام بوده اند. اگر سکه مذکور هم که به طور رایگان میان دارندگان NEO توزیع شد، قبل از ۲۰۱۸ موجود می بود، با احتمال زیاد آن هم قرمز می شد.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارز ها در ایران

 هیچ کدام از ۲۰ رمزارز تراز اول، ارزش خود را حفظ نکرده اند!

از رمزارز هایی که در ابتدای امسال معامله شده اند، فقط دو تا از آنها سبز هستند. Digixdao که توکنی است که با طلا پشتیبانی می شود، ۱۲ درصد در سه ماه بالا رفته است و bytom که یک آلت کوین چینی است، ۲ درصد صعود کرده است. هیچ کدام از این دوسکه، آن سودی را که برای استراتژی حفظ آن متصور است، نداشته اند. در واقع نگه داشتن در خلال سال ۲۰۱۸ یکی از بدترین استراتژی هایی است که یک تریدر می توانست انتخاب کند. با توجه به درک وقایعی که در این مسیر روی داده اند، گفتن این مطلب کاری ساده است. به جای این که دارایی خود را برای ماهها به صورت tether نگه داریم، درگیر شدن در خرید و فروش یکی از سکه های زیر می توانست موثر ترین استراتژی باشد.

 هیچ کدام از ۲۰ رمزارز تراز اول، ارزش خود را حفظ نکرده اند!
None of the Top 20 Cryptos Have Held Their Value This Year/ Source

بازیگران سال ۲۰۱۸ با کمترین عملکرد بد

به جز Digixdao و bytom ،  سکه BNB نسبت به بقیه بهترین عملکرد را در سه ماه گذشته داشته و تنها سه درصد پایین رفته است. علاوه بر آن Coincodex بیست و نه رمزارز را که عملکرد بهتری از بیت کوین داشته اند، لیست کرده است. سکه هایی مشابه luminocoin و Compcoin بسیار برای عموم شناخته شده نیستند و به ترتیب با بازده ۱۲- و ۲۰- درصد، نگه داشتن آنها رضایت کمی را در پی داشته است.

بازیگران سال 2018 با کمترین عملکرد بد
Meet 2018’s Least Worst Performers/ Source

نوشته مرتبط: شش رمزارزی که باید بشناسید

 

نگاهی به بیست رمزارز رده بالا بر اساس مارکت کپ، نشان می دهد که کدام یک از آلت کوین های به رسمیت شناخته شده در سه ماه گذشته عملکرد بهتری از بیت کوین داشته اند. Litecoin, EOS, NEO, monero, binance coin, vechain و سکه omisego تنها کوین هایی هستند که از عهده این تست بر ٱمده اند و هر دو کوین Litecoin و monero در حدود همان درصد بیت کوین هستند.

در موازنه احتمالی اگر فردی تلاش می کرد که نزول بیت کوین را با تغییر به آلت کوین های دیگر خنثی کند، ان فرد دچار ضرر عظیمی می شد. Rippleو Cardano در سه ماه هشتاد و چهار درصد پایین رفته اند و NEM حتی بیشتر هم سقوط کرده است. مگر این که شما یک غول در زمینه ترید مارجین باشید و گرنه بهترین گزینه این است که بخش عظیمی از دارایی خود را به صورت بیت کوین نگه دارید و آن را برای مدتی فراموش کنید. زمانی که سال ۲۰۱۸ به پایان برسد، بسیار بی خطر تر است اگر فرض کرده باشیم که ده رمز ارزی که بهترین عملکرد را دارا خواهند شد کاملا متفاوت خواهند بود.

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

منبع

https://coiniran.com/?p=20171
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x