ایستگاه خبر

تبدیل داده های شخصی به اطلاعات ارزشمند یعنی Biotron

داده های شخصی نوعی کالا محسوب شده و محصولات تبادل داده ها نیز ارائه دهنده سرویس ارزشمندی هستند. تبادلات داده ها به افراد این امکان را می دهد تا به ارزش مالی داده های شخصی خود دست یابند . این تبادلات، اختیار داده ها را به خود تولیدکنندگان داده باز می گرداند. علاوه بر آن، امکان تصمیم گیری که چه اطلاعاتی و با چه کسانی مبادله شود نیز به آنان داده می شود.

تبدیل داده های شخصی به پول آسان است. برند های مختلفی وجود دارند که با استفاده از فناوری بلاکچین و رمزارز ها  به کاربران در زمینه تبدیل داده های شخصی خام خود به پول و نیز داشتن کنترل بر آن ها کمک می کنند. به هر حال، تنها Biotron است که این اطلاعات شخصی را به محصولات تحلیلی ارزشمند تبدیل می کند. چنین اطلاعاتی برای مشتریان ارزش بیشتری خواهند داشت چرا که به نحو بهتری به خود کاربران بازگشته و  با خود نوآوری به همراه دارند.

داده های شخصی و خام ارزش پایینی دارند

هر برند تبادل اطلاعات که در بازار مشغول فعالیت است (به عنوان مثال Datum و Datawallet) داده های خام را مبادله می کند. این نمونه از کسب و کار بر اساس بازپراکنی اطلاعات شخصی افراد بدون هیچ گونه فرآیند حقیقی (به جز برای بعضی فرآیند های حذف نام و نشان) یا افزایش قیمت از هر نوع، می باشد. در حالی که برای چنین داده هایی یک بازار وجود دارد، اساسا چنین اطلاعاتی همیشه از ارزش پایینی برخوردار خواهند بود.

برای این که هر سود حقیقی فورا به یک سازمان برسد، انجام فرآیند بیشتری برای هوش کاری و تصمیم گیری استراتژیک مورد نیاز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

راهی برای کنترل و درآمدزایی از اطلاعاتی که تولید می کنید

Biotron از داده های شخصی، تجزیه و تحلیل ارائه می دهد

Biotron یعنی تبدیل داده های شخصی به اطلاعات ارزشمند (معرفی پروژه)
Biotron.io

دسترسی ارتقا یافته به داده های شخصی، انتظارات را راجع به این که به چه اطلاعاتی می توان دست یافت، بالا می برد. Biotron تمامی اطلاعات را هدفمند می سازد. Biotron با تبدیل داده های شخصی به تجزیه و تحلیل هایی که برای سازمان ها قابل استفاده باشد، به این امر تحقق می بخشد. در مقایسه با دیگر تبادلات اطلاعات خام ساده، Biotron به مشتریان امکان دسترسی به تجزیه و تحلیل های وسیعی را می دهد.

این تجزیه و تحلیل ها معمولا توسط دانشمندان و مهندسان داده، ارائه می شوند. چنین فرآیندی ارزش چشمگیری برای مشتریان اطلاعات خواهد داشت؛ سپس این مقدار افزایش ارزش با تولید کننده اطلاعات تقسیم می شود.

Biotron می تواند چهار نوع محصول زیر را ارائه دهد:

  1. دستوری: یک تجزیه و تحلیل که نشان می دهد چه اقداماتی باید صورت گیرد. نوع دستوری، ارزشمندترین نوع تجزیه و تحلیل است که معمولا در قوانین و توصیه های مراحل بعدی نتیجه بخش خواهد بود.
  2. پیش گویانه: تجزیه و تحلیل رویداد هایی که ممکن است اتفاق بیفتد. اطلاعات قابل ارائه معمولا یک ابزار قدرتمند برای پیش گویی هستند.
  3. تشخیصی: نگاهی به عملکرد گذشته برای ارزیابی آن چه اتفاق افتاده و دلیل آن. نتیجه تجزیه و تحلیل ها اغلب یک داشبورد تحلیلی است.
  4. توصیفی: آن چه که اکنون بر اساس داده های ورودی در زمان واقعی روی می دهد. برای به دست آوردن تجزیه و تحلیل ها، از یک داشبورد زمان حقیقی استفاده کرده و آن را گزارش می دهید.

حفظ حریم خصوصی

اطلاعات تحلیلی  Biotron بر خلاف انواع خام آن از تدابیر امنیتی در امان خواهد بود. اغلب محصولات حاصل تبادل داده ها، از حریم شخصی کاربران به همراه برخی از انواع فرآیند ها از جمله بدون نام کردن یا دادن نام مستعار،  محافظت می کند. با وجود قوانین حفاظت از داده های عمومی اتحادیه اروپا، تولید کنندگان اطلاعات بایستی راجع به اینکه چه داده هایی جمع آوری و چگونه استفاده می شوند، رضایت خود را صراحتا اعلام کنند.

Biotron یک رابطه مستقیم میان تولیدکنندگان داده ها به وجود می آورد. رضایت آن ها به سرعت و به سهولت مدیریت شده و نیز می تواند هر زمان که تولیدکنندگان داده بخواهند باطل شده یا تغییر کند. تجزیه و تحلیل داده های Biotron بدون نام یا با نام مستعار خواهد بود.( تا زمانی که تولیدکنندگان اطلاعات اجازه دیگری بدهند). این ویژگی باعث می شود که نتوان مجموعه ای از داده ها را به شخص خاصی نسبت داد.

داده های خام اما چنین مزیتی را ندارند. لازم به ذکر است که طبیعت پیچیده ی زندگی ما در بعضی موارد این امکان را به ما می دهد تا با استفاده از نشانگر های کاری، هویت افراد را تشخیص دهیم.

 ذخیره داده، زدودن خلاقیت، نوآوری

کمپانی های بزرگ در زمینه فناوری مانند فیس بوک، گوگل و اپل، حجم عظیم داده های شخصی را در مخازن متمرکز نگهداری می کنند. این شرکت ها، تنها مجموعهاطلاعات خود را از طریق محصولاتی که برای آن ها سود دارد، منتشر می کنند. در مورد کمپانی گوگل می توان به این موضوع اشاره کرد که آن ها داده های ذخیره شده را برای تبلیغات انبوه که مکانیسم ها را مورد هدف قرار می دهند، استفاده می کنند.

اگر چه این امر کاملا قابل درک است اما باعث از بین بردن نوآوری می شود. چرا که اگر این داده ها اشتراک گذاری شده و با شماری از منابع دیگر ادغام می شد، می توانست منجر به تغییرات اساسی به همراه سوددهی گسترده شود.

نوآوری Biotron

رویکرد غیر متمرکز Biotron برای داده های شخصی، نوآوری به همراه دارد. این در حالی است که سازمان ها با استفاده از صدها هزار مجموعه داده شخصی به داده های تحلیلی دسترسی دارند. این مجموعه داده ها مستقیما از سمت تولید کننده به جریان در خواهند آمد.

جایگاه فروش امن بلاکچین آن ها چنین تجزیه و تحلیل هایی را پوشش خواهد داد:

هوش مکانی و بازاریابی

تجزیه و تحلیل اطلاعات ترافیک و شهرهای هوشمند

امور مالی و بیمه

سلامت

آموزش AI

به عنوان مثال، با توجه به هوش مکانی، Biotron در واقع “تجزیه و تحلیل اطلاعات گوگل” برای فروشگاه ها و برند ها است. Biotron در شهرهای هوشمند و در امر  بهینه سازی حمل و نقل ماتریس های مبدا-مقصد را ارائه خواهد کرد. این کار برای شهرهای هوشمند و به منظور بهینه سازی انواع حمل و نقل عمومی آن ها صورت می گیرد. از سوی دیگر، آن ها می توانند نمایه های سرعت جاده ها را برای ناحیه ای مشخص و از طریق یک API درخواست کنند.

این ها مواردی از مشکلاتی هستند که  ما در حل آن ها کمک خواهیم کرد. به کاربران Biotron مستقیما و به ترتیب، توکن این رمزارز (BTRN) اهدا می شود. لازم به ذکر است که به صورت غیرمستقیم نیز به کاربران از طریق نوآوری اشتراک حقیقی اطلاعات ، پاداش داده خواهد شد.

رویداد پیش فروش اولیه توکن BIOTRON.IO

https://coiniran.com/?p=19215
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x