ایستگاه خبر

اعلام همکاری DECENT و سازمان فیلم مستقل (FILM INDEPENDENT)

هفدهمین نشست سالانه از هفتم فوریه تا هفتم مارچ، هر چهارشنبه شب در سالن نمایش The Landmark واقع در غرب لس آنجلس برگزار خواهد شد. این نشست ها فرصت منحصر به فردی برای فیلم سازان و علاقمندان فراهم می آورد تا پای صحبت بهترین اعضای این انجمن در خصوص جنبه های مختلف و ویژه کاری شان بنشینند.

به گزارش کوین ایران، کمپانی DECENT با فناوری انقلابی بلاکچین و پشتیبانی  DCore، مفتخر است که حمایت خود را از سلسله نشست های رو در رو با کارگردانان سازمان فیلم مستقل، اعلام نماید.  این نشست ها با حضور مطرح ترین کارگردانان عرصه ی سینما به همراه فیلم های برگزیده سال، برگزار می شود.

اعلام همکاری DECENT و سازمان فیلم مستقل (FILM INDEPENDENT)

شرکت کنندگان نشست امسال عبارتند از:

Sean Baker برای فیلم(“The Florida Project”)، Valerie Faris برای فیلم(“Battle of the Sexes”) ،Ava DuVernay  برای فیلم(“A Wrinkle in Time”)،Greta Gerwig برای فیلم(“Lady Bird”)، Angela Robinson برای فیلم(“Professor Marston and the Wonder Woman”) ،  Josh & Benny Safdieبرای فیلم(“Good Time”)، Michael Showalter برای فیلم(“The Big Sick”) و Chloé Zhaoبرای فیلم(“The Rider”)

اسامی سایر شرکت کنندگان نیز به زودی اعلام خواهد شد.

Matej Boda موسس کمپانی DECENT در این باره می گوید: “دیسنت این افتخار را دارد که با سازمان فیلم مستقل و کارگردانان دراین نشست ها، همکاری کند.” او هم چنین می افزاید: “فناوری بر پایه  بلاکچین ما که همان Dcore است، در انحصار شرکت دیسنت بوده و با هدف ایجاد تغییرات اساسی در گسترش محتوا و هم چنین کسب درآمد بالا طراحی شده است.”

او در ادامه اظهار کرد که سرمایه گذاری در آینده دنیای سرگرمی ها  برای این شرکت شور انگیز خواهد بود.

   Dcore در حال حاضر تعریف دوباره ای از سنجش و توصیف اطلاعات توسط مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان این عرصه، ارائه می دهد. این نوع بلاکچین، سرمایه گذاری جمعی و پرداخت سود آنی و تقسیم آن را آسان کرده است. توزیع محتوا میان مخاطبان جهانی توسط سازندگان رمزارزها نیز تحت تاثیر Dcore به سهولت انجام می گیرد.

درباره دیسنت(DECENT)

هفدهمین نشست سالانه از هفتم فوریه تا هفتم مارچ، هر چهارشنبه شب در سالن نمایش The Landmark واقع در غرب لس آنجلس برگزار خواهد شد. این نشست ها فرصت منحصر به فردی برای فیلم سازان و علاقمندان فراهم می آورد تا پای صحبت بهترین اعضای این انجمن در خصوص جنبه های مختلف و ویژه کاری شان بنشینند.

 بنیاد DECENT در سال ۲۰۱۵ توسط Matej Michalko وMatej Boda تاسیس شد. این شرکت سوئیسی تمرکز خود را بر استفاده از قدرت بلاکچین در پذیرش و حل مشکلات عصر دیجیتالی حاضر قرار داده است.

DCore که در قلب دیسنت جای دارد، پلت فرمی انحصاری بر پایه  فناوری بلاکچین است. DECENT با بهره گیری از DCore و درک عمیق از انواع مختلف بلاکچین ها، با شماری از صنایع از جمله شرکت هایی مانند Dragonfly و  Venaco Group همکاری می کند.

 درباره نهاد فیلم مستقل (Film Independent)

 فیلم مستقل یک سازمان غیرانتفاعی هنری است که از استقلال خلاقانه در داستان سرایی بصری تقدیر می کند. این سازمان حامی جامعه هنرمندانی که تنوع، نوآوری و یگانگی را در آثار خود به تصویر می کشند نیز می باشد.  فیلم مستقل، فیلم سازان را در اموری چون ساخت فیلم، جلب مخاطب برای پروژه ها و در نهایت ایجاد تنوع در صنعت فیلم، یاری می کند.

هیئت مدیره، فیلم سازان، کارکنان و موسسان این سازمان از جامعه ای تشکیل شده است که افراد در آن توانایی، سن، قومیت، جنسیت، نژاد و گرایش جنسی متفاوتی دارند. اگر شما علاقمند به عرصه فیلم باشید، چه فیلم ساز، چه یک حرفه ای در این صنعت یا حتی تنها دوستداراین هنر باشید، می توانید به عضویت این سازمان در آیید.

برنامه ها و جوایز سازمان فیلم مستقل

سازمان فیلم مستقل، جوایز Spirit Awards را طی جشن سالیانه بزرگداشت فیلم های ساخته شده بر اساس تلاش خود هنرمندان (artist-driven) و انتخاب بهترین دستاوردهای فیلم سازان مستقل آمریکایی، اهدا می کند. این نهاد برگزار کننده فستیوال فیلم لس آنجلس (LA Film Festival) با نمایش بهترین آثار فیلم و سینمای مستقل آمریکایی و بین المللی در LACMA می باشد. فیلم مستقل با برنامه های هفتگی در طی سال، تجارب سینمایی منحصر به فردی را در اختیار جامعه خلاق لس آنجلس و هم چنین عموم مردم قرار می دهد.

فیلم مستقل با برگزاری بیش از ۲۵۰ نمایش فیلم و رویداد هنری، دسترسی به شبکه ای از هنرمندان با خط مشی یکسان که خلاقیت را به صنعت فیلم عرضه می کنند، فراهم می آورد. طبق برنامه فیلم مستقل مبنی بر پرورش هنرمندان و توسعه ی فعالیت های هنری، لابراتوارهایی به رایگان در اختیار نویسندگان، کارگردانان، تهیه کنندگان و مستند سازان منتخب قرار داده می شود. این برنامه فرصت هایی را برای ارتباط این هنرمندان در طی سال فراهم می آورد.

پروژه فیلم مستقل شامل مراسم توشیح (signature) نیز هست. این برنامه انگیزه ای برای کارهای فیلم سازان مستعد در جوامعی که به اقتضای سنت رفته رفته در این صنعت کم رنگ شده اند، محسوب می شود.

https://coiniran.com/?p=18161
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x