ایستگاه خبر

شلوغی شبکه اتریوم باعث تعویق رویداد عرضه توکن SophiaTX شد

هرگز فکر نمی کردم که این را بگویم! به دلیل اینکه بازی کیتی های دیجیتالی باعث مسدود شدن شبکه اتریوم شد (بله واقعا اینطور شد!)، رویداد تولید توکن TGE را 48 ساعت به تاخیر انداختیم. بنابراین، تاریخ رویداد، 7 دسامبر 2017 و ساعت 2 بعد از ظهر خواهد بود.

 رویداد تولید توکن SophiaTX به تعویق افتاد! کریپتوکیتی ها (CryptoKitties) شبکه اتریوم را مسدود کردند!

پیامی از Jaroslav Kacina (مدیر عامل SophiaTX)

هرگز فکر نمی کردم که این را بگویم! به دلیل اینکه بازی کیتی های دیجیتالی باعث مسدود شدن شبکه اتریوم شد (بله واقعا اینطور شد!)، رویداد تولید توکن TGE را ۴۸ ساعت به تاخیر انداختیم. بنابراین، تاریخ رویداد، ۷ دسامبر ۲۰۱۷ و ساعت ۲ بعد از ظهر خواهد بود.

اول اینکه، ما در بروز این اتفاق نقشی نداشتیم و من برای این رخداد ناراحت کننده برای جامعه SophiaTX، متاسفم. تیم ما برای راه اندازی موفقیت آمیز رویداد TGE در تاریخ دوم، تلاش خود را می کنند.

شلوغی شبکه اتریوم باعث تعویق رویداد عرضه توکن SophiaTX شد

در هر حال، ساعت های کمی به آغاز رویداد، سراسر شبکه اتریوم با افت سرعت مواجه شد. دلیل این کندی، اجرای موفقیت آمیز یک اپلیکیشن بازی به نام کریپتوکیتیز (CryptoKitties) در شبکه اتریوم است. استقبال زیاد از این بازی باعث شد تا سرعت تایید تراکنش ها کاهش یابد و تراکنش های زیادی در انتظار تایید، انباشته شوند. در نتیجه، همه کاربران شبکه تحت تاثیر قرار گرفتند.

اتفاق اخیر یکی از دلایلی است که نشان می دهد چرا تصمیم گرفته ایم SophiaTX را به عنوان یک بلاکچین اختصاصی عرضه کنیم. کسب و کار اقتصادی نیازمند سرعت کافی و امنیت است و در حال حاضر، شبکه بیتکوین و اتریوم و سایرین، فاقد آن هستند.

دلیل اینکه رویداد تولید توکن خود را به تاخیر انداختیم این است که بسیاری از علاقمندان SophiaTX از شبکه اتریوم استفاده می کنند و حتما این کندی سرعت شبکه برایشان ایجاد ناراحتی و ناامیدی می کرد. (با توجه به اینکه رویداد تولید توکن به زمان حساس است و توکن ها با کمترین قیمت در ابتدا عرضه می شوند؛ سپس در دور های بعدی با ۱۰% افزایش قیمت عرضه می شوند).

برای رعایت انصاف و عدالت بین شرکت کنندگان در TGE (چه با BTC خرید کنند، چه ETH و چه با DCT)، ۴۸ ساعت تعویق برای این رویداد در نظر گرفتیم. امیدواریم که در این مدت از فشردگی تراکنش های در انتظار تایید، کاسته شود. به جز زمان، هیچ مورد دیگری در شرایط و ضوابط TGE، تغییر نکرده است.

شلوغی شبکه اتریوم باعث تعویق رویداد عرضه توکن SophiaTX شد

از علاقمندان به پروژه ما درخواست می کنیم که مصاحبه Coin را مشاهده فرمایند که دیروز منتشر شد. همچنین، اطلاعات مربوط به طرح اولیه ما را در وب سایت SophiaTX ملاحظه فرمایند.

امیدوارم که همه شما را در پنجشنبه ساعت ۱۴ ببینیم! تا آن هنگام، روز خوبی را برایتان آرزو می کنم. به زودی با اعلامیه های بزرگی بر می گردیم!

 

مقاله مرتبط:

SophiaTX گواهی راستی آزمایی ایده را آشکار می سازد

https://coiniran.com/?p=16610
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x