ایستگاه خبر

پلت فرم بلاکچین SophiaTX به جنرال الکتریک هم راه یافت

پلت فرم بلاکچین SophiaTX به جنرال الکتریک هم راه یافت

پلت فرم بلاکچین SophiaTX به جنرال الکتریک هم راه یافت
نقطه عطفی برای پلت فرم بلاکچین SophiaTX: امضای تفاهم همکاری با شرکت جنرال الکتریک

۳۰ نوامبر، زوریخ

Sophia TX نخستین پلت فرمی است که با تمرکز بر روی ترکیب بلاکچین با SAP و سایر سیستم های ERP،CRM  و SCM، برنامه های سازمانی را توسعه می دهد و برای امنیت و اعتماد برنامه از بلاکچین استفاده می کند. این تیم به تازگی تفاهم نامه جدیدی با شرکت جنرال الکتریک (GE) منعقد نموده است. بر این اساس، یک راه حل بلاکچینی برای  امور مالی و عملیاتی جنرال الکتریک، طراحی می شود.

این تفاهم نامه بین Jaroslav Kacina مدیر عامل شرکت Equidato Technologies (شرکت پشتیبان پروژه SophiaTX) و Davide Mancini مدیر مالی GE منعقد شد. توافق اولیه با تمرکز بر طراحی و توسعه خلاقانه یک بلاکچین است که در عملیات های مالی استفاده می شود؛ از جمله، اتصال به سیستم (مثل ERP)، برنامه های دیجیتالی و زنجیره عرضه محصولات.

https://coiniran.com/?p=16454&preview=true

SophiaTX برای این کار، اطلاعات سنسور های IoT، دستگاه های هوشمند و اپلیکیشن ها را نیز ثبت می کند. Jaroslav Kacina در این رابطه می گوید:

” کار کردن در چنین محیطی با این ابعاد، تجربه جدید و هیجان انگیزی است. باور داریم که استفاده از بلاکچین در اکوسیستم های مبتنی بر همکاری، روابط بین سازمان ها، شریکان تجاری و مشتریان را دگرگون می کند.”

 

 

بلاکچین SophiaTX شیوه عملیاتی کسب و کار را تغییر می دهد

SophiaTX یک برنامه منبع باز است که به برنامه های متداول شرکتی امکان بسط، توسعه، قدرت و در عین حال غیر مرکزی بودن ناشی از بلاکچین را می دهد. آقای Kacina همچنین افزود:

پلت فرم بلاکچین SophiaTX به جنرال الکتریک هم راه یافت

“درآمیختن بلاکچین با برنامه های شرکتی مثل SAP می تواند باعث افزایش راندمان، همکاری بهتر و حتی بازنگری در مدل ها و روابط اقتصادی شود.”

SophiaTX  اخیرا “گواه ایده” و “طرح اولیه” را منتشر کرد که بر اساس آن جزییات قابل توجهی در مورد استفاده از این پلت فرم برای تبادل امن و سریع داده ها به طور همزمان و بین سیستم های شرکتی، بیان شده است.

آغاز رویداد تولید توکن SophiaTX در پنج دسامبر ۲۰۱۷

 امضای تفاهم نامه با شرکت جنرال الکتریک، جدید ترین نقطه عطف برای رویداد تولید توکن (TGE) شرکت است؛ پیش از آن نیز تفاهم نامه ارزشمندی با شرکت KITA Logistics امضا شد که بر اساس آن قرار شد در زمینه نقل و انتقال و تدارکات صنعت داروسازی نیز، بلاکچین SophiaTX چاره سازی کند. رویداد TGE در ۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۱۴ آذر ۱۳۹۶) رخ می دهد.

 فعال سازی این پلت فرم با استفاده از توکن SPHTX است که هزینه های مربوط به استخراج و تراکنش ها را دربر می گیرد؛ دسترسی و اشتراک به پلت فرم در حال توسعه را امکان پذیر می سازد؛ همچنین، بازار و اپلیکیشن های خرید را مجهز می نماید. بخشی از توکن های درخواست نشده نیز در پایان بین سرمایه گذاران تقسیم می شود. این رویداد (TGO/ICO) به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد یافت.

درباره Sophia TX

SophiaTX یک پلت فرم بلاکچین و بازار است که برنامه های کاری و راه حل ها را در فضایی حاکی از همکاری، ترکیب می کند. به عنوان یک پلت فرم منبع باز، حاوی ادغام API ها با SAP و نرم افزار های سازمانی دیگر است که سیستم های ERP، CRM  و SCM مهمی را پوشش می دهد. این پروژه بلاکچین به وسیله شرکت Equidato Technologies AG و به منظور توسعه برنامه سازمانی سنتی، طراحی و مهندسی شده است؛ همچنین پیاده سازی و اجرای آن امکان ارتقا و تغییر شکل مدل های اقتصادی را نیز به همراه خواهد داشت.

پلت فرم بلاکچین SophiaTX به جنرال الکتریک هم راه یافت

درباره جنرال الکتریک (GE)

شرکت چند ملیتی GE در آمریکا قرار دارد و دفاتر مرکزی آن در نیویورک و بوستون قرار دارد. این شرکت در زمینه های مختلفی فعالیت دارد؛ از جمله، صنعت هواپیمایی، نیرو، انرژی های تجدید پذیر، نفت و گاز، بهداشت، حمل و نقل، تحقیقات جهانی، نرم افزار، مهندسی، داروسازی و غیره. همگام بودن با مردم، استفاده از تکنولوژی و خدمات، ویژگی های مثبتی برای مشتریان GE به شمار می روند. GE با “زبان صنعت” با مشتریان صحبت می کند.

درباره GE Power

پلت فرم بلاکچین SophiaTX به جنرال الکتریک هم راه یافت

GE Power یکی از شرکت های زیر مجموعه جنرال الکتریک است و از پیشگامان صنعت نیرو از هنگام تولید تا عرضه است. این شرکت همه منابع و امکانات پیشرفته را به خدمت می گیرد تا صنعت برق را دگرگون سازد. مشتریان GE Power در بیش از ۱۵۰ شرکت جهان وجود دارند. روی هم رفته، این شرکت بیش از یک سوم جهان را دربر دارد و با ایجاد زیرساخت های اقتصادی، شهر ها را به هم متصل می سازد.

 

بیشتر بخوانید:

بلاکچین SophiaTX به صنایع داروسازی وارد می شود

SophiaTX گواهی راستی آزمایی ایده را آشکار می سازد

 

 

https://coiniran.com/?p=16454
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meysam
meysam
6 سال قبل

سلام خسته نباشید چطوری میتونین این ارز رو بخریم ؟

دکمه بازگشت به بالا
1
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x