ایستگاه خبر

PwC غول شرکت حسابرسی شروع به پذیرش بیت کوین کرده است

شرکت PwC یکی از چهار شرکت بزرگ حسابرسی و حسابداری جهان در یک مورد بیت کوین را از یک مشتری خود در ازای خدمات حسابرسی پذیرفته است.

پذیرش بیت کوین از سوی شرکت های چندملیتی هر از گاهی در راس اخبار مربوط به رمزارزها قرار می گیرد. در آخرین مورد، شرکت PwC یکی از چهار شرکت بزرگ حسابرسی و حسابداری جهان در یک مورد بیت کوین را از یک مشتری خود در ازای خدمات حسابرسی پذیرفته است. به نظر می رسد دلیل این باشد که این شرکت هرچه بیشتر درگیر کار با راه اندازانی می شود که در حیطه بلاک چین و رمزارزها فعال هستند. همچنین مطابق گزارش وال استریت ژورنال، این شرکت برای ICO ها نیز شروع به ارائه خدمات مشاوره کرده است. ICO ها دو ویژگی مهم دارند که باعث می شود علاقه شرکای شرکت PwC  را کاهش دهد: مقدار پول نقد زیاد در دسترس و بسیاری از مشکلات حل نشدنی مرتبط با حسابرسی.

ریموند چائو (Raymund Chao)، رییس بخش آسیا و اقیانوسیه PwC، گفت: «این تصمیم نشانی است بر اینکه ما از مدل های تجاری ابتکاری و فن آوری جدید در تمامی حیطه های کاری خود استقبال می کنیم. این نشان می دهد که بیت کوین و دیگر رمزارزهای تثبیت شده اکنون به اشکال گسترده تری مورد پذیرش قرار می گیرند.»

البته PwC  اولین شرکتی نیست که بیت کوین را می پذیرد. Overstock.com نیز سالهاست که بیت کوین را به عنوان روش پرداخت پذیرفته است. Dish Network  و مایکروسافت هم برای برخی از خدمات خود بیت کوین را می پذیرند.

درباره شرکت PwC

شرکت PwC  که مخفف نام PricewaterhouseCoopers  است، یک شرکت چندملیتی حرفه ای مستقر در انگلیس است و همراه با Deliotte، EY و KPMG، یکی از چهار شرکت بزرگ حسابرسی در جهان محسوب می شود. فعالیت های حسابرسی مالی و مشاوره از مهمترین خدمات این شرکت است. این شرکت بیش از هشتصد دفتر در ۱۵۷ کشور جهان و حدود دویست هزار نفر پرسنل دارد.

منبع

https://coiniran.com/?p=16412
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x