ایستگاه خبر

رویداد مهم ICO Forward میزبان SophiaTX به عنوان مهمان ویژه است

حضور SophiaTX در رویداد ICO Forward

ICO Forward

SophiaTX در رویداد “به سمت ICO” شرکت می کند

برای شرکت در رویداد ویژه “ICO Forward NYC Summit” به عنوان یکی از معدود مهمانان ویژه، هیجان خاصی داریم! تعداد ۱۲۰ مهمان ویژه در این رویداد وجود دارد که Jaroslav Kacina  به عنوان مدیر عامل و Martyn Harler در جایگاه مدیر بخش فناوری از SophiaTX جزء مهمانان ویژه اند. این رویداد با هدف کنار هم آوردن صاحب نظران و پیشگامان بلاکچین برگزار می شود. قرار است مباحثی مانند نظارت بر ICO ها و آینده دنیای پول نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد.

تحقیقات نشان می دهد که مشارکت در ICO ها بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ از ۹۶ میلیون دلار به ۲.۷ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است و رشد ۲۷۰۰ درصدی را نشان می دهد!

این شیوه دگرگون کننده مانند انفجاری در توسعه فناوری و نشان دهنده ابتکاراتی است که تکنولوژی بلاکچین زمینه ساز آن است. با این حال مدتی است که ICO ها مورد افترا قرار گرفته و نظارت دولت ها باعث عدم اطمینان و تردید در مورد کوین ها و توکن ها شده است.

ICO Forward

در رویداد ICO Forward NYC Summit، متخصصان بلاکچین و ICO قرار است که آینده پژوهشی این تکنولوژی ها را نیز به بحث بگذارند.

سخنرانان ICO Forward

شخصیت های برجسته ای از جمله Peter Klein (مدیر عامل Educated Change)، Rik Willard (موسس و مدیر عامل گروه Agenic)، Renata George (مدیر عامل Zenmen و یکی از زنان صاحب نام در زمینه سرمایه گذاری های پر ریسک) و Matt McKibbin (موسس Decentranet) نیز در این همایش به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

برگزاری این همایش در بهترین زمان ممکن اتفاق افتاد. فرصت ارزشمندی برای مدیران SophiaTX پدید آمد تا احتمال موفقیت پروژه در رویداد تولید توکن افزایش یابد. رویداد تولید توکن SophiaTX در تاریخ ۵ دسامبر ۲۰۱۷ اتفاق می افتد. برای اطلاع از آخرین اخبار پروژه SophiaTX در خبرنامه و نیز کانال تلگرام آن ثبت نام کنید.

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

مقالات مرتبط:

Sophia TX- پلی بین جوامع SAP و بلاکچین

SophiaTX جزییات تازه ای از پلت فرم بلاکچین خود را نشان می دهد

 

 

https://coiniran.com/?p=16091
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
منصور
منصور
6 سال قبل

نتونستم به کانال تلگرامی وارد بشم، چرا؟

دکمه بازگشت به بالا
1
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x