ایستگاه خبر

بیش از ۷ هزار BTC در صرافی FCoin غیرقابل دسترسی شد!

اعلامیه صرافی رمز ارز چینی FCoin بر اندام دنیای رمز ارزها لرزه انداخت. این صرافی اعلام کرده که به دلیل خطای داده و خطای تصمیم‌گیری بین ۷ تا ۱۳ هزار بیت کوین غیرقابل دسترس شده است! مدیرعامل این صرافی مشکل را هک یا سرریز حجم داخلی نمی‌داند. بدین ترتیب کاربران این صرافی مجموعا بیش از ۷۰ میلیون دلار ضرر کردند.

FCoinدر سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و در همان زمان به متورم نشان دادن حجم معاملات متهم شد. در یک نمونه‌ی خاص این صرافی حجم تراکنش روزانه‌ی بیش از ۵.۴ میلیارد دلار ثبت می‌کرد که از مجموع حجم تراکنش روزانه‌ی ده صرافی برتر در آن زمان بیشتر بود. علیرغم مشکلات، این صرافی با مدل تجاری منحصر به فرد خود به کارش ادامه می‌داد. ولی اتفاق جدید موجب از دست رفتن اعتماد میلیون‌ها سرمایه‌گذار به این صرافی شده است.

Jhang Jian، مدیرعامل FCoin و کارمند سابق Huobi در پستی نوشت:

«بزرگترین مساله‌ای که FCoin با آن مواجه شده این نیست که سیستم قابل تعمیر نیست بلکه مشکل اصلی این است که سرمایه‌ی ذخیره شده را نمی‌توان به کاربران بازگرداند. مشکلات داخلی و فنی که با آن مواجه هستیم منجر به مشکل اقتصادی شده است و به نظر می‌رسد بین ۷ تا ۱۳ هزار BTC قابلیت بازپرداخت نداشته باشند. او مشکل را پیچیده‌تر از آن خواند که بشود در یک جمله آن را خلاصه کرد.»

Source

https://coiniran.com/?p=36995
دکمه بازگشت به بالا