ایستگاه خبر

۶۳۰۰$: قیمت بیتکوین رکورد جدیدی زد

قیمت بیتکوین رکورد تاریخی جدیدی زد. تنها یک هفته پس از ثبت بالاترین قیمت یعنی ۶۰۰۰$، بیتکوین به نخستین رمزارز در دنیا تبدیل شد که به قیمت ۶۳۰۶.۵۸$ مبادله شده است (طبق شاخص قیمت CoinDesk در همین روز). رشد تاریخی قبلی مربوط به ۲۱ اکتبر همین سال است که در آن بیتکوین به قیمت ۶۱۸۳$ مبادله شد و تا هشت روز هم دوام داشت.

رشد این ارز از ابتدای امسال بیش از ۵۰۰ درصد بوده است؛ چرا که در اول ژانویه، بیتکوین با قیمت ۱۰۰۰$ شروع به رشد و افزایش قیمت نمود.

به هر حال، در هنگام نگارش این مقاله هنوز مشخص نیست که افزایش رشد قیمت بیتکوین تا کجا ادامه خواهد یافت. چند ساعت پس از این نقطه اوج، قیمت ها برای این ارز دیجیتالی پایین آمد و به طور میانگین با قیمت ۶۱۶۶$ در جهان مبادله شد.

مفسران عقیده دارند که رشد اخیر هنگامی اتفاق افتاد که بیتکوین هیچ زمانی به این اندازه مورد توجه افکار عمومی قرار نداشته است و رهبران اقتصادی و سرمایه گذاران، این روز ها همه جا از بیتکوین صحبت می کنند.

در میان کسانی که در این مدت باعث افزایش رشد قیمت بیتکوین شده اند، سرمایه گذار میلیاردر Warren Buffett، شاهزاده سعودی الولید ابن طلال و Peter Thiel بنیان گذار PayPal قرار دارند.

با توجه به داده های اندیکاتور های Google، جستجوی عبارت های “بیتکوین” و “قیمت بیتکوین” در این اواخر نسبت به هر زمانی بیشتر بوده است و این نشان دهنده افزایش آگاهی بخشی و سرمایه گذاری در این پروتکل است که ارزش کل بازار آن به بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار هم رسیده است (با توجه به اطلاعات CoinMarketCap).

Joseph Lee در مصاحبه با CoinDesk گفت: “ما به رشد فزاینده و پیوسته بیتکوین، اطمینان داریم. بیتکوین برای پذیرش عالی است.”

دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.

source

https://coiniran.com/?p=14469
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x