ایستگاه خبر

تاریخ رسمی بروزرسانی Alonzo مشخص شد، قیمت کاردانو ۱۶ درصد افزایش یافت!

کاردانو به‌دنبال عرضه‌ی بروزرسانی جدیدی برای ارتقای سطح عملکرد شبکه‌ی خود است. تاریخ رسمی راه‌اندازی Alonzo در توئیتی که از سوی این شرکت منتشرشده، ۱۲ سپتامبر اعلام شده است. اسم این بروزرسانی از نام یک ریاضی‌دان و دانشمند رایانه‌ای یعنی «Alonzo Chuch» برگرفته شده که اجرای آن به‌تدریج و با مراحل رنگی چندگانه‌ای که مرحله‌ی نهایی آن بنفش است، تفکیک شده است.

شرکت هنگ کنگی IOHK در بیانیه‌ای اظهار داشت: «فرآیند پیشرفت این پروژه درحال انجام بوده و ما ۱۲ام سپتامبر را برای راه‌اندازی Alonzo و ارائه‌ی قراردادهای هوشمند به‌وسیله‌ی یک هارد فورک ترکیبی (HFC) درنظر گرفته‌ایم.» جامعه‌ی کاربری کاردانو معتقد است که Alonzo راهکارهای پیشرفته‌ی قراردادهای هوشمند و پروتکل‌های امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) را به شبکه‌ی فعلی می‌افزاید.

Alonzo به‌علاوه‌ی ویژگی‌های فوق از قابلیت‌های دیگری همچون مفاهیم توکنیزه شدن (tokenization) و NFTها نیز برخوردار است. همچنین گفته می‌شود که توکن‌های ERC20 که از مشتقات اتریوم هستند، قابل استفاده در شبکه‌ی کاردانو خواهد بود.

وقفه‌ی ایجاد شده برای عرضه‌ی قراردادهای هوشمند کاربردی و پیشرفته موجب نارضایتی کاربران کاردانو گشته است. علی‌رغم آنکه برخی از منتقدان از قبیل Poly Market نسبت به امکان پشتیبانی کاردانو از قرادادهای هوشمند در اول اکبر ۲۰۲۱ بدبین بوده‌اند، اکنون نسبت خوش‌بینان و بدبینان کاردانو ۸۷ به ۱۳ درصد است.

تاریخ رسمی بروزرسانی Alonzo مشخص شد، قیمت کاردانو 16 درصد افزایش یافت!

رشد ۴۵ درصدی کاردانو در هفته‌ی اخیر

در هفته‌ای که گذشت شاهد شایعه‌‌‌ای بودیم که از اتفاقی خاص در ۱۳ آگوست برای کاردانو خبر می‌داد. این شرایط موجب یک روند صعودی برای بازار کاردانو شد که سرانجام قیمت آن را در هفته‌ی پیش و روز گذشته به‌ترتیب ۴۵ و ۱۶ درصد افزایش داد. نرخ سود کاردانو نیز در بازه‌های وسیع‌تر ماهانه و سالانه به‌ترتیب ۶۱ و ۱۳۶۵ درصد بوده است که رقم بسیار مطلوبی‌ست.

درهنگام نگارش این خبر بزرگترین جفت معاملاتی کاردانو استیبل‌کوین تتر است که ۵۷ درصد از حجم تراکنش‌های آن را به‌خود اختصاص داده است. ارزش کل بازار کاردانو درحال حاضر ۶۵.۷ میلیارد دلار است و حدودا ۳.۳۱ درصد بر کل بازار رمز ارزها تسلط دارد.

پیشنهاد مطالعه: آشنایی با کاردانو

Source

https://coiniran.com/?p=47048
دکمه بازگشت به بالا