ایستگاه خبر

پادشاه رمز ارز‌ها اینک چهاردهمین ارز بزرگ جهان است!!

بر طبق داده‌های fiatmarketcap.com، بیت کوین اینک چهاردهمین ارز بزرگ جهان است. پادشاه رمز ارز‌ها اینک از بات تایلند و روبل روسیه سبقت گرفته است. بیت کوین لازم است که ۶۸.۶۴ درصد دیگر بالا برود تا از رقیب بعدی یعنی فرانک سوئیس پیشی بگیرد. در لحظه این نوشتار، حجم بازار بیت کوین در حدود ۷۷۲ میلیارد دلار است و این بعد از لمس کردن قله ۴۲ هزار دلار توسط این رمز ارز حاصل شده است.

حرکت صعودی بیت کوین در ماه‌های اخیر بسیار تماشایی بوده است و اینک بیت کوین به بیش از دو برابر قله ۲۰۱۷ رسیده است. وقتی که بیت کوین را با شرکت‌های سهامی عام مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که بازار این رمز ارز اینک بزرگتر از فیسبوک است که غول رسانه‌های اجتماعی است. این در حالی است که بیت کوین فناوری جدیدی است و در سال ۲۰۰۹ متولد شده است.

دیروز پادشاه رمز ارز‌ها حتی توانست برای مدتی از تسلا هم جلو بزند که البته سهام این شرکت با سرعتی لجام‌گسیخته بالا رفتند و موقعیت خود را پس گرفتند. بیت کوین هنوز هم خیلی از اپل کوچکتر است که بزرگترین شرکت سهامی عام است و دارای ارزش ۲.۲۲ ترلیون دلار است. این رمز ارز همچنین با حجم بازار طلا خیلی فاصله دارد. حجم بازار طلا اینک در حدود ۱۰.۶ ترلیون دلار است.

ارقام بالا نشان می‌دهند که بیت کوین پتانسیل بسیار بالایی دارد و فرضا اگر تصور کنیم که روزی حجم بازار طلای دیجیتال به طلای فیزیکی می‌رسد، رشدی چند برابری را باید برای بیت کوین متصور باشیم. نظر شما چیست؟ پیشروی‌های سلطان رمز ارز‌ها تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Source

https://coiniran.com/?p=43078
دکمه بازگشت به بالا