ایستگاه خبر

اضافه شدن صد زنجیره عمومی توسط برنامه های زیرساخت بلاکچین چین پس از ادغام اتریوم، EOS و NEO

ییفان او، مدیر عامل مدیر شرکت Red Date Technology، در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ، اعلام کرد که شبکه خدمات مبتنی بر بلاکچین چین (یا BSN)، که وی در آن همکاری می‌کند، قصد دارد تا پایان امسال ۱۰۰ شبکه عمومی به وجود آورد.

به گفته وی، هدف آنها اطمینان یافتن از پذیرش جهانی BSN است، و به هر کسی اجازه می‌دهد که برنامه‌های غیرمتمرکز را روی پلتفرم blockchain-agnostic بسازد: «ماموریت ما این است که همه چیز مربوط به بلاکچین را روی سکوی BSN قرار دهیم.»

BSN، یکی از امیدوارکننده‌ترین پروژه‌های بلاکچین، که از حمایت سرسختانه دولت چین برخوردار است، در اکتبر سال ۲۰۱۹ اعلان عمومی شد. این اتفاق اندکی پس از آن بود که رئیس‌جمهور چین، شی جینپینگ، خود این فناوری را پذیرفت و از دولت کمونیستی خواست تا سرعت پذیرش آن را تسریع کنند.

در اوایل ماه جاری، BSN به دو BSN-China و BSN-International تقسیم شد که به طور مستقل از یکدیگر کار خواهند کرد. BSN-International، با کمک Red Date، مسئولیت یکپارچه‌سازی بلاکچین‌های عمومی را بر عهده دارد که دسته اول آنها قبلاً به مراکز داده BSN اضافه شده است. طبق گفته وی، این دسته شامل اتریوم، EOS و NEO و Nervos است:

«درباره‌ی اینکه اولین زنجیره‌های عمومی که یکپارچه خواهند شد کدام شبکه‌ها باشند، ملاحظات بسیاری صورت گرفت. علاوه بر اتریوم و EOS که در ماه آوریل اعلام شدند، تصمیم گرفتیم Tezos، یک زنجیره عمومی بین المللی دیگر، و دو پروژه برجسته چینی با نام NEO و Nervos را در آن جای دهیم.»

چالش‌های اساسی
خصومت پکن با بلاکچین‌های عمومی مانع اصلی پذیرش BSN است. از سپتامبر ۲۰۱۷ بیت کوین در چین ممنوع شده است. ایالات متحده آمریکا هم هواوی چین را از شبکه تلفن همراه این کشور بیرون آورد. البته ییفان او ادعا می‌کند که Red Date به دنبال حداقل هفت شریک رسمی است، که به چین وابسته نیستند، تا به BSN-International بپیوندند.

 

Source

https://coiniran.com/?p=40310
دکمه بازگشت به بالا