ایستگاه خبرآخرین اخبار ارزهای دیجیتال

سولانا با پیشی گرفتن از کاردانو در خط مقدم بازار NFT قرار دارد

در حال حاضر که بازار NFT شاهد رشدی روزافزون و سریع است، براساس داده‌های اخیر CryptoSlam، سولانا در خط مقدم این بازار قرار دارد و به ویژه در فروش از کاردانو پیشی گرفته است. سولانا تنها در یک بازه زمانی ۲۴ ساعته، حجم فروش NFT خود را ۱,۱۳۴,۰۶۸ دلار اعلام و ۳۵۰۷ خریدار را به خود جذب کرد.

در مقام مقایسه، این شبکه، توانست کاردانو را با حجم فروش ۱۵۵۲۴۴ دلار و ۱۰۱۶ خریدار پشت سر بگذارد. در حالی که این ارقام تصویر روشنی را ترسیم می‌کنند، اما همچنان سوالاتی در مورد صحت آن‌ها در جامعه کریپتو مطرح است.

این مسأله توجه بسیاری از افراد برجسته در این فضا را به خود جلب کرده است. به عنوان نمونه، ریک مک‌کراکن، اپراتور اصلی استخر سهام در Digital Fortress، به اختلاف موجود میان داده‌ها پرداخته و سایه‌ای از شک و تردید را بر چهره سولانا انداخته است.

او با اشاره به اینکه که کارمزدهای مقرون به صرفه تراکنش سولانا می‌توانند به راحتی امکان دستکاری داده‌های فروش را فراهم کند، گفت:

تراکنش‌های سولانا ارزان هستند، بنابراین می‌توان حجم آن را به راحتی جعل کرد.

این واکنش پس از آن صورت گرفت که یکی کاربران شبکه‌های اجتماعی، با لحنی کنایه‌آمیز و با اشاره به عقب ماندن کاردانو در بازار پرسیده بود که چگونه می‌توانیم این مشکل را برطرف کنیم!

با این حال، جایگاه اتریوم بر قله دنیای NFT همچنان محفوظ مانده و تاکنون حجم فروش چشمگیری معادل ۱۲,۸۸۸,۷۹۰ دلار را گزارش داده است. افزون بر این، شبکه‌های دیگر از جمله پالیگان (Polygon) و Mythos Chain نیز به روند صعودی خود در بازار ادامه می‌دهند. این آمار و ارقام نشان می‌دهند که عرصه NFT تنها به کشمکش و رقابت میان سولانا و کاردانو  محدود نیست و کاردانو علی‌رغم برداشتن گام‌های مهم در این بخش، در بازار عقب افتاده است.

بر اساس گزارش اخیر Alchemy، علیرغم کاهش ۴۱ درصدی حجم معاملات NFT، توسعه‌دهندگان همچنان خوش‌بین هستند و نزدیک به شش میلیون قرارداد هوشمند را روی پلتفرم‌هایی مانند اتریوم و پالیگان (Polygon) مستقر کرده‌اند.

پیشنهاد مطالعه: ارز دیجیتال سولانا چیست؟ معرفی و بررسی آینده پروژه سولانا

Source

https://coiniran.com/?p=65086
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x