ایستگاه خبر

کاهش ارزش اتریوم و سایر رمز ارزها در مقابل بیت‌کوین

به نظر می‌رسد رمز ارز اتریوم از آخرین حرکت صعودی بیت‌کوین نصیبی نبرده و افزایش قیمت قابل ملاحضه ای را تجربه نکرده است. این اتفاق باعث سقوط ارزش دومین رمز ارز بزرگ بازار از لحاظ حجم مبادلات، اتریوم در مقابل بیت‌کوین شده است.

در روز گذشته و پس از صعود بیت‌کوین به ۸ هزار دلار و پس از آن رشد مجدد تا ۸۴۰۰ در پی حوادث شب گذشته، اتریوم تقریبا هیچ تغییری در قیمت خود مشاهد ه نکرده و این باعث کاهش ارزش آن نسبت به بیت‌کوین شده است.

کارشناس وب سایت کریپتو دیلی معتقد است که هر زمان بیت‌کوین صعود چشمگیری می‌کند و سایر رمز ارزها تغیر چندانی نمی‌کنند، باید یک مقدار با احتیاط به بازار نگریست. وی معتقد است که بازیگران مالی کوچک ممکن است با افزایش ناآرامی در خاور میانه به فکر سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین باشند اما آنها از ریسک‌های موجود در دنیای رمز ارزها نیز با خبر هستند. در حالی‌که بازیگران مالی بزرگ نیز همواره نسبت به فناوری ‌های جدید بدبین هستند.

او معتقد است که ممکن است برخی به دلایل فوق قصد سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین را داشته باشند اما این دلیل نمی‌شود که آنها اتریوم نیز خریداری کنند. صعود اخیر بیت‌کوین باعث ناامیدی مجدد علاقه مندان از آلتکوین‌ها شده است اما  باید در نظر داشت که خریداران کوچک بارها و بارها از این صعودها خوشحال شده اند. فارغ از اینکه هفته بعد چه در انتظار آنها خواهد بود. این مکانیزمی است که بازار بارها و بارها افراد را با آن فریب می‌دهد.

https://coiniran.com/?p=36158
دکمه بازگشت به بالا