ایستگاه خبر

سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری Animoca Brands در پلتفرم بازی‌های بلاک‌چینی Lava Labs

استودیوی Lava Labs مدعی شد که در دور اول تامین بودجه‌ی خود موفق به جذب بیش از ۱۰ میلیون دلار شده است. درحال حاضر این سرمایه‌‌ی اولیه بالغ بر ۱۰۰ میلیون دلار می‌باشد. این استارت‌آپ بازی‌های بلاک‌چینی انگلیسی قصد دارد تا این دارایی را برای توسعه‌ی بازی‌ چندنفره‌ی آنلاین جدیدی به‌نام AFAR مصرف کند که بر بستر نسل سوم اینترنت (Web3) اجرا می‌شود.

در بیانیه‌ی رسمی Lava Labs از شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز سوئیسی Dialectic به‌عنوان مجری این طرح تامین بودجه یاد شده است. در بین حاضرین اسامی شناخته‌شده‌ای همچون Animoca Brands ،Dragonfly ،Defiance ،Merit Circle و Dapper Labs نیز به‌چشم می‌خورد.

این سرمایه‌گذاران به تسریع توسعه‌ی بازی‌سازی این استودیو کمک شایانی خواهند کرد. Kaya Tilev، مدیرعامل و سردبیر بخش خلاقیت Lava Labs، در این خصوص اظهار داشت:

«هدف اصلی ما تغییر رویکرد بازی‌های بلاک‌چینی با تمرکز بر سرگرم‌کنندگی آن است، حمایت اولیه‌ی جامعه‌ی کاربری از این رویداد بسیار دلگرم‌کننده بوده است.»

این سرمایه‌ به بازی چند‌نفره‌ی آنلاین AFAR اختصاص خواهد یافت که در آن ۲۵ بازیکن در نبردهای ۴ دقیقه‌ای به‌رقابت بایکدیگر خواهند پرداخت. AFAR به بازیکنان وعده‌ داده است تا بتوانند از زمین‌های خود در نیمه‌ی دوم سال جاری در یک بازی کوچک و الحاقی (mini-game) دیگر استفاده کنند، درحالی که توسعه‌ی بازی اصلی ادامه خواهد داشت.

دوره‌ی نخست این تامین بوجه در ماه فوریه به‌اتمام رسیده است، اما این شرکت فروش زمین‌های مجازی خود را که قرار است امسال آغاز شود، آغاز نموده است. استودیوی Lava Labs در سال ۲۰۱۹ و توسط Trip Hawkins، بنیان‌گذار شرکت بازی‌سازی آمریکایی Electronic Arts، تاسیس شد. وی هم‌اکنون در سمت مدیراجرایی و مشاور در این شرکت انگلیسی فعالیت می‌کند.

Lava Labs پیش از این بودجه‌ای ازسوی شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز Makers Fund، که درحوزه‌ی پروژه‌های نوپا فعالیت دارد، دریافت کرده بود.

پیشنهاد مطالعه: سندباکس چیست؟ (Sandbox) آموزش کسب درآمد از بازی سندباکس

Source

https://coiniran.com/?p=50298
دکمه بازگشت به بالا