ایستگاه خبر

همکاری گوگل و Bakkt در راستای علاقه روزافزون گوگل به بلاکچین

گوگل در چند وقت اخیر علاقه زیادی به فناوری بلاکچین نشان داده است. در همین راستا، غول فناوری به تازگی با Bakkt، بازار مشهور دارایی‌های دیجیتالی وارد همکاری شده است.
بر اساس گزارشات، مشارکت Bakkt-Google به تسهیل پذیرش جهانی دارایی‌های دیجیتال کمک می‌کند. به عبارت دیگر، این اتحاد به در دسترس قرارگرفتن دارایی‌های دیجیتالی برای میلیون ها مصرف کننده در سراسر جهان کمک می‌کند.
از سوی دیگر، گوگل همچنین علاقه‌مند است تا برای گستره وسیعی از موقعیت‌های مختلف جغرافیایی، دارایی‌های مجازی مجاز را در دسترس قرار دهد.

اطلاعات بیشتر در مورد همکاری Bakkt – Google

بکت، Bakkt به عنوان یک بازار دیجیتالی قابل اعتماد شناخته می‌شود که به کاربران امکان فروش، خرج و خرید دارایی‌های دیجیتال را می‌دهد. بنابراین، همکاری با گوگل گامی درست در جهت اهداف Bakkt است زیرا استفاده از دارایی‌های دیجیتالی را در بازارهای مختلف افزایش می‌دهد. همچنین، امکانات بیشتری را برای دارایی‌های دیجیتالی ایجاد می‌کند تا تقاضا و ترجیحات مصرف‌کننده را برآورده کنند.

این مشارکت همچنین امکان استفاده از کارت بدهی Bakkt Visa را در Google Pay برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین، توجه به این نکته ضروری است که پرداخت‌هایی که با استفاده از دارایی‌های دیجیتال انجام می‌شود بلافاصله به ارز فیات تبدیل می‌شود.

همچنین، Google cloud به‌عنوان ارائه‌دهنده رسمی سیستم ذخیره‌سازی ابرب برای اکوسیستم بازار ذکر شده است. غول فناوری در صحبت در این باره نشان داد که به طور فوق العاده‌ای […] مفتخر است که به Bakkt کمک می کند تا دسترسی به راه‌حل‌های خلاقانه خود را که از فناوری‌های ما استفاده می‌کند، افزایش داده و سرعت دهد.

مدیرعامل Bakkt، گاوین مایکل، نیز در مورد همکاری با گوگل صحبت کرده است:

  این همکاری استراتژیک نشانگر موقعیت قوی Bakkt در بازار دارایی‌های دیجیتال است. با افزودن آن، هر دو پلتفرم به توانمندسازی مصرف‌کنندگان در استفاده از دارایی‌های دیجیتالی خود به شیوه‌ای واقعی، مطمئن و قابل اعتماد کمک می‌کنند.

علاوه بر این، مایکل همچنین فاش کرد که Google Cloud به آن‌ها در توسعه مقیاس‌پذیری کمک می‌کند. بنابراین طبق نظر او برآوردن نیازهای میلیون‌ها کاربر آسان است خواهد بود.
سرانجام، کریستن کلیپهاوس، رئیس Google Cloud در آمریکای شمالی نیز فاش کرد که Google Cloud علاقه زیادی به تقویت توسعه فضای رمزارزی دارد. با هدف توان بخشیدن به خرده فروشان و تجار. کرستن همچنین افزوده است که:

این پلتفرم ابری مفتخر است که به Bakkt کمک می‌کند تا دسترسی به راه حل‌های خلاقانه خود را که از فناوری های‌ ما پشتیبانی می‌کند، تسریع بخشد و آن‌ها را افزایش دهد.

اطلاعات بیشتر در مورد Bakkt

این پلتفرم تخصصی بازار دیجیتال برنامه هایی برای ایجاد تجزیه و تحلیل‌های جدید با استفاده از هوش مصنوعی‌، یادگیری ماشین‌، موقعیت جغرافیایی و غیره توسعه داده است. بنابراین، مشارکت با گوگل فرصت را برای دستیابی به تجزیه و تحلیل‌های جدیدتر و علمی‌تر در این شرکت فراهم می‌کند.

 

پیشنهاد مطالعه: برای تکنولوژی بلاکچین آمادگی لازم را داریم؟ 

 

 

Source

https://coiniran.com/?p=47865
دکمه بازگشت به بالا