ایستگاه خبر

موجودی اتریوم در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد سه‌ساله خود رسید

داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که مقدار اتریوم در صرافی‌های ارز دیجیتال به کمترین میزان در سه سال گذشته یعنی ۱۴ میلیون ETH کاهش یافته است. به طور کلی، احساسات بازار پیرامون اتریوم مثبت بوده است و تعادل مبادله پایین نشانه دیگری از آن است.
بر اساس داده‌های گلس‌نود، موجودی اتریوم در صرافی‌ها به پایین‌ترین حد در سه سال اخیر یعنی تقریباً ۱۴ میلیون ETH رسیده است. موجودی کمتر در صرافی‌ها نشانه خوبی در نظر گرفته می‌شود زیرا به این معنی است که مردم از فروش دارایی‌های خود فاصله گرفته‌اند.
بازار کریپتو در هفته گذشته با کاهش قیمت بیت کوین به زیر ۴۷۰۰۰ دلار و اتر به زیر ۳۹۰۰ دلار مواجه شده است. از آن زمان تا کنون بهبود یافته است و پایین بودن تعادل مبادله‌‌ای می‌تواند نشانه‌‌ای باشد که سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند وضعیت بد به پایان رسیده است. تراز از ابتدای ماه جاری در حال کاهش بوده است.
با این حال، با توجه به اینکه بازار کریپتو تا چه حد غیرقابل پیش‌بینی است، هیچ چیزی وجود ندارد که روند صعودی شدن بازار را تضمین کند. به طور کلی، هر چند، در ارتباط با سایر تحلیل‌های انجام شده توسط فعالان بازار، احساسات پیرامون اتریوم کاملاً صعودی بوده است.
این شبکه همچنان به قدرت بخشیدن به بخش‌های محبوب DeFi و NFT ادامه می‌دهد و هر هفته ایده‌های جدیدی در حال ظهور است. یکی از داغ‌ترین موضوعات در ماه‌های اخیر متاورس بوده است که شاهد افزایش رغبت هم از داخل و هم از خارج صنعت است.
چنین تحولاتی نشانه‌های بسیار مثبتی برای اتریوم است، که برخی حتی می‌گویند می‌‌تواند از بیت کوین به عنوان دارایی برتر بازار پیشی بگیرد. این یک پیش‌بینی بلندمدت است، اما با روشی که اتریوم پیش گرفته، کاملاً دور از ذهن نیست.
اتریوم با وجود رقبا همچنان در حال رشد است
اتریوم به‌عنوان یکی از ارکان بازار کریپتو و مطمئناً بازار DeFi، به نظر می‌رسد آینده درخشانی در پیش داشته باشد. با وجود شبکه‌های زیادی که در حال ایجاد زیرساخت برای رقابت با آن هستند، اتریوم با نفوذ خود در این بخش قوی به نظر می‌رسد.
با نزدیک شدن بازار به سال ۲۰۲۲، این شبکه چیزهای زیادی به نفع خود دارد. مهم‌تر از همه، ارتقای ETH 2.0 وجود دارد که باید تمام نگرانی‌های مقیاس‌پذیری و عملکرد شبکه را برطرف کند.
به‌روزرسانی‌های ETH 2.0 به‌صورت مرحله‌ای و در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شوند. تغییر به Proof-of-Stake و Sharding یکی از دو بزرگ‌ترین ارتقا هستند و احتمالاً تأثیر زیادی بر قیمت آن خواهند داشت. با این حال، در حال حاضر، اتریوم به راحتی می‌نشیند و در برخی از سطوح مقاومت کلیدی قوی است.

 

 

Source

https://coiniran.com/?p=48638
دکمه بازگشت به بالا