ایستگاه خبر

گوگل براى حمایت از شبکه بلاکچین دیسنت (DECENT) اقدام به تبلیغات میکند.

وبسایت رسمى دیسنت (DECENT) اعلام کرده است که  از این پس گوگل طى قراردادى که با این شبکه امضا کرده است، بصورت رایگان به تبلیغات براى DECENT میپردازد. ارزش این تبلیغات ماهیانه ١٠ هزار دلار میباشد.

گوگل قصد دارد طى برنامه اى در راستاى کمک به سازمانهاى غیرانتفایى(ناسودبر) کمک کند که این سازمانها بیشتر و بهتر دیده شوند و بتوانند مخاطبین مناسب و درست و داوطلبین بیشترى را براى پیشبرد پروژه جذب کنند.

Matje Boda یکى از بنینگذاران شبکه میگوید:

“گوگل مرکزى است که در آن مردم و ایده ها جمع شده اند و تلاش دارند که اطلاعات در دسترس همگان قرار بگیرد. ما اعتقاد داریم این توافق گامى بزرگ براى برقرارى ارتباط با مردم میباشد و میتواند ما را با مخاطبین بیشترى در ارتباط قرار دهد و همچنین ریشه هاى شبکه دیسنت را گسترش دهد. دیسنت شبکه اى است از افراد و سازمانها که از تغییر آینده جوامع حمایت میکنند. براى اینکه سازمانها و ایده هاى جدید بتوانند در اینترنت توجه مخاطبین  را به خود جلب کنند چالشهاى بسیارى دارند.”

با توجه به اینکه هدف اصلى پروژه دیسنت (DECENT) غیرمتمرکز کردن تولیدات دیجیتالى از قبیل کتاب، عکس و موزیک است، توسعه و گسترش شبکه بسیار با اهمیت میباشد. شبکه اى که مولف یا تولید کننده آثار دیجیتالی را بصورت مستقیم و بدون واسطه به مخاطب معرفى میکند.

تیم دیسنت براى نیل به این هدف رابطه نزدیکى را با مخاطبین و همراه کنندکان خود برقرار کرده است و از پیشنهادات و نظرات آنها بهترین بهره را میبرد.

آقاى بودا میافزاید: “با اینکه ما با استفاده از پتانسیل بلاکچین و محصولات دیجیتالى توانسته ایم در نقاط مختلف دنیا ایده هاى را پیش ببریم ولى همچنان نیاز به زحمت و تلاش بیشتر داریم. هرچه مخاطبین بیشتر باشند به معناى ایجاد استقلال و امنیت اطلاعات بیشترى است. همکارى، راهى است که رویاى ما را به حقیقت تبدیل میکند. از همه کسانى که ما را در این راه یارى میکنند تشکر میکنم. بیاید با هم بر روى نوآوریهایى تمرکز کنیم که آینده جهانى که در آن زندگى میکنیم را تغییر دهند.”

دیسنت یک شبکه غیر متمرکز تولید و پخش محصولات دیجیتالى میباشد که در سویس است. این سازمان غیرانتفایى براى گردآورى سرمایه کمپینى به راه انداخته است و از ٢٠ شهریور اقدام به پیش فروش سهام میکند.

شبکه دیسنت (DECENT) به مؤلفین آثار دیجیتالى این امکان را میدهد که بدون نیاز به شرکتهاى پخش (شخص ثالث) آثار خود از قبیل کتاب، عکس، فیلم، موزیک، بازیهاى رایانه اى و هر گونه محصول دیجیتالى دیگر را بصورت مستقیم به دست مخاطب برسانند و سود حاصله را بدون پرداخت درصدى به شرکتهاى پخش (شخص ثالث) دریافت نمایند.

میزان فروش DCT در پیش فروش نرم افزار ٧٠٪از کل DCT خواهد بود که بخشى از آن ازپیش استخراج(pre-mine) خواهد شد و بصورت زیر توزیع خواهد شد.

  • ١٠٪براى بنیاد دیسنت و ٢٪براى صندوق سرمایه گذارى
  • ١ میلیون ژتون یا سهم براى برنامه پاداش دهى
  • ٣ میلیون ژتون براى بازاریابى pre-software

٣٠٪باقى مانده نیز به عنوان پاداش استخراج کننده ها درنظر گرفته شده است که در طى ٢٠ سال استخراج خواهد شد.

تغییر دیگرى که در پرداخت بونس هاى دیسنت ایجاد شده:

  • در ابتداى پیش فروش نرم افزار دیسنت ۵٠٪بونسها فقط به ١٠ میلیون DCT اول پرداخت خواهد شد و پس از آن ١٠٪  بونس فقط براى هفته اول درنظر گرفته خواهد شد.

براى کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت پیش فروش دیسنت مراجعه کنید.

https://coiniran.com/?p=2958
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x