پروژه‌ها

کوین‌هاکو: اولین صرافی بیمه شده در آسیا

کوین‌هاکو (CoinHako)، که ادعای «آسان‌ترین راه برای خرید و فروش بیت‌کوین در سنگاپور» را دارد، اکنون امن‌ترین راه برای ذخیره آنها نیز هست، زیرا آنها با بیت‌گو (BitGo) برای تضمین امنیت کیف پولی‌شان قرارداد بسته‌اند. BitGo، امن‌ترین کیف پولی بیت کوین در جهان را ارائه می‌دهد و توسط گروه XL  تضمین شده است.

کوین‌هاکو از اعلام این همکاری جدید، بسیار هیجان‌زده است، همکاری که موجودی مشتریان را در مقابل دزدی یا هک بیمه می‌کند. در یک نشریه امروز صبح، آنها گفتند:

« با توجه به حوادثی که برای دیگر صرافی‌ها مانند Mt.Gox  رخ داد، ما معتقدیم که این یک گام بزرگ برای این صنعت است. تلاش‌های ما امنیت را برای کاربران همراه با اقدامات اولیه جهت راه‌اندازی برنامه ملی هوشمند در سنگاپور، برقرار می‌کند.»

آسیا یکی از بزرگترین بازارهای جهان است و بیت کوین اخیرا نقش مهمی در بازارهای مالی آنجا ایفا می‌کند. علاوه بر این، برخی از بزرگترین تجهیزات استخراج بیت کوین جهان در چین قرار دارد و قانون‌گذاران حکومت مجبور شده اند به روش دیگری به مسئله نگاه کنند

یک شرکت‌کننده بزرگ در اکوسیستم بیت کوین در سنگاپور

این علاقه به بیت کوین در سنگاپور که ممکن است منابع مناسبی برای تامین امنیت سکه‌های خود نداشته باشند، اکنون یک گزیه امن برای ذخیره بیت کوین ارائه می‌دهد. کوین‌هاکو (CoinHako)، همان نقشی را دارد که کوین‌بیس (CoinBase) برای مشتریان آمریکایی و به مردم سنگاپور اجازه می‌دهد تا پول اعتباری را به بیت کوین تبدیل کرده یا برعکس.

یوشو لیو (Yusho Liu)، مدیر عامل کوین‌هاکو می‌گوید:

«این تضمین به کاربران ما اعتماد بیشتری خواهد بخشید که سکه‌های آنها نزد کوین‌هاکو بیمه هستند و امنیت آنها با بهترین فعالیت‌ها و فن‌آوری‌های این صنعت تضمین شده است.»

بیت‌گو (BitGo)، نیز به این همکاری مفتخر است و مدیر عامل وی، مایک بلشه (Mike Belshe) اضافه می‌کند: «من بر این باور هستم که کوین‌هاکو یک شرکت‌کنننده بزرگ در اکوسیستم بیت کوین در سنگاپور خواهد بود.»

منبع

https://coiniran.com/?p=2500
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمود
محمود
8 سال قبل

سلام
یک سایت معتبر رو معرفی کنید در زمینه خرید و فروش بیتکوین. که در واقع با استفاده از نوسانات قیمت بیتکوین بتونیم درآمد کسب کنیم. ممنون

محمود
محمود
8 سال قبل
پاسخ به  محمود

و همراه با امکانات بالا…

دکمه بازگشت به بالا
2
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x