ایستگاه خبر

کنسرسیوم چینیِ بلاکچین، در حال تنظیم پروتکلی برای ICOها

شش شرکت چینیِ بلاکچینی، برای مدیریت خطرات مالی در مورد کوین های نوپای ارائه شده توسط ICOها در چین، یک پروتکل مشترک، ایجاد کردند.

بر اساس گزارش شبکه اینترنتیِ پول چین (China Money Network)، این پروتکلِ مشترک توسط اتحادیه ها و شرکت هایی همچون Guizhou Blockchain Industry Technology Innovation Alliance، Zhongguancun Blockchain Industry Alliance، Blockchain Finance Association، Guiyang Blockchain Innovation Research Institute و دو شرکت دیگر که از آن ها نام برده نشده ارائه شده است.

درحال حاضر، ۴۳ پلتفرم (برنامه)، برای ICOها در چین وجود دارد. بیشتر آن ها در گواندونگ، شانگهای و پکن

مستقر هستند که تشکیل دهنده بیش از ۶۰ درصد از کل این پلتفرم ها هستند.

تخریب ICOها توسط SEC

جالب اینجا است که پروتکل چینی برایICO ها، درست در زمانی منتشر شد که اخیرا کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالت آمریکا (SEC ) در گزارشِ خود اعلام کرد:

توکن های DAO، سهام هستند، و باید کنترل و مدیریت شوند.

در سال ۲۰۱۶ بود که ICO ها شروع به کسب درآمد کردند. در سال ۲۰۱۴، از طریق جمع آوریِ پول، ۲۶ میلیون دلار توسط کمک  ICO به دست آمد. این رقم به ۱۴ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ کاهش یافت. سالِ پس از آن، بعد از عرضه بیش از یک میلیارد توکن، DAO شروع به کسب درآمدِ ۱۵۰ میلیون دلاری کردند. به عنوان بزرگترین ICO شناخته شده در آن زمان، سقوط آن ناشی از یک هک امنیتی بود که منجر به از دست رفتن ۵۹ میلیارد دلار شد.

 

در ۱۹ جولای، شرکتِ برنامه نویسیِ هوشمند Parity ، از یک شکاف امنیتی و از دست رفتن ۱۵۰هزار اتر به ارزش ۳۵میلیون دلار خبر داد.

از ۀنجایی که ICOها وسیله ای برای جمع آوری پول است و در عین حال قانون خاصی هم برای آن ها وجود ندارد، شامل خطراتی برای سرمایه گذاران می شود، اما با این حال سرمایه گذاران زیادی هستند که هنوز هم به قرار دادن پول خود در ICOها علاقه دارند.

رشد جذب سرمایه برای ICO

تحقیقات صورت گرفته، توسط موسسه تحقیقات مالیِ Autonomous NEXT نشان می دهد که ICOها، به شکل ویژه ای در نیمه اول سال ۲۰۱۷ از یک ریتمِ مستمر و با ثبات هیجان انگیز، بهره مند بوده اند.

در شش ماهِ نخستِ سالِ جاری، نزدیک به ۱٫۳ میلیارد دلار از به بیش از ۵۰ پروژه ICO و سرمایه گذاری های خطرپذیر در سازمان های بلاکچینی و بیتکوینی بدست آمده. این گزارش اضافه می کند که ۶۰۰ میلیون دلار هم در یک دوره ۳۰ روزه به آن افزوده شده است.

 

این گزارش اشاره میکند، درحالی که بازار ICO دارای ویژگی های یک حباب اقتصادی است، ، ابداعات برجسته اساسی آن، یک پلتفرم تغییر بنیادیِ در دنیایِ دیجیتال ایجاد خواهد کرد.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : cryptocoinsnews

https://coiniran.com/?p=7786
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x