ایستگاه خبر

پلتفرمی با امکان داد و ستد بیتکوین با کالاها و شاخص ها

پلتفرم جدیدی با نام Evolve Markets اجازه جابجایی کالاها، شاخص ها و دیجی ارزها را توسط بیت کوین فراهم کرده است.

این پلتفرم از طریق بیت کوین تبادل کنندگان (traders) را به بازار مالی بین المللی و بازار کالا ها متصل می کند. کسانی که در این پلتفرم ثبت نام می کنند می توانند بیت کوین خود را در این سیستم ذخیره کرده و شروع به فعالیت در بازارهای بین المللی کنند.

بازارهای بین المللی با قابلیت نقد شدن بالا

تبادل کنندگانی که در حساب خود بیت کوین ذخیره کرده اند می توانند در این پلتفرم تبادلات خود را به راحتی با دسترسی به بازارهای بین المللی با قابلیت نقدشوندگی بالا انجام دهند. این پلتفرم میزان دارایی تبادل کننده را در قالب بیت کوین نگهداری می کند که این موضوع امکان برداشت مبالغ موجود در حساب را در هر زمان بدون وجود هزینه برداشت یا کارمزد برداشت فراهم می کند.

این پلتفرم همچنین ابزارهای مالی بسیار قوی و در عین حال ساده ای در سطح سازمانی و شخصی ارائه می دهد. ابزارهایی از جمله امنیت حسابهایی بر پایه BIT، تایید بلافاصله حساب کاربری، امکان استفاده از ابزارهای MetaTrader WebTrader، امکان داد و ستد ذخایر در لحظه، جلوگیری از منفی شدن حساب و همچنین امکان استفاده از چندبرابر ظرفیت ذخیره حساب تا ۵۰۰برابر ( ۱:۵۰۰levrage ) را فراهم می کند.

کلیه بیت کوین های ارائه شده توسط تبادل کنندگان در محل ذخیره سازی سرد (cold storage) ذخیره می گردد. برداشت بیت کوین به صورت دستی صورت می پذیرد تا از حمله های احتمالی جلوگیری شود. از دیگر امکانات امنیتی می توان به ورود دو مرحله ای از طریق ابزار MetaTrader 4 Password یا Google Authenticator و همچنین رمزگذاری چند لایه ای پایگاه داده اشاره کرد.

Evolve Markets برای تشویق کاربران به معرفی کاربران دیگر امکان استفاده از مزایای درختچه ای را نیز فراهم کرده است. به این صورت که هر تبادل کننده امکان معرفی چند نماینده یا معرفی چند نفر که بر روی حساب خود ویا حساب های دیگر کار می کنند را فراهم کرده است. همچنین کمیسیون هایی که از این طریق بدست خواهند آمد به صورت بیت کوینی به حساب ها منتقل می شوند.

از طرفی Evolve Markets امکان تولید لینک های ریفرال را برای مشخص کردن ارتباط هر کاربر با کاربرهای دیگر را دارد. البته این پلتفرم امکانات دیگری را نیز در برنامم های خود اعلام کرده که در حال حاضر فعال نیستند و طی گفته خود تا سال آتی فعال خواهد شد.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



Source & Images via cryptocoinsnews

https://coiniran.com/?p=5190
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مبین
مبین
6 سال قبل

سلام
با تشکر از مقاله خوبتون
سوال اینجاست که قابل اعتماد هست؟….آیا با ایرا نیها کار میکنه؟ممنون

پویا علیخانی
پویا علیخانی
6 سال قبل
پاسخ به  مبین

سلام و عرض ادب. کوین ایران هیچ سایت، پلتفرم یا صرافی را برای خرید و فروش یا سرمایه گذاری، توصیه نمی کند. سرمایه گذاری با پذیرش ریسک از جانب شماست. با تشکر.

دکمه بازگشت به بالا
2
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x