ایستگاه خبر

پشتیبانی یک بانک خصوصی سوییسی طرفدار بیتکوین، از اتریوم، لایتکوین و بیتکوین کش

بانک Falcon Private Bank، اولین بانک سوییسی خواهد بود که در نظر دارد سرویس های مدیریتی دارایی های بلاکچین بیتکوین را به خدمات خود بیافزاید. بر اساس یک گزارش رسمی، پشتیبانی از اتریوم، لایتکوین و بیتکوین کش عملا از تاریخ  ۲۲ آگوست، در این بانک آغاز خواهد شد. پیرو مشارکت این بانک با Bitcoin Suisse AG (اولین بورس قانونی رمز ارزها در سوییس از سال ۲۰۱۳)، مشتریان این بانک قادر به انجام معاملات ارزهای رمزنگاری شده اتریوم، لایتکوین و بیتکوین کش خواهند بود.

تنها یک ماه پیش بود که این بانک، بیتکوین را به سرویس های مالی خود افزوده بود. اما بنا به گفته مدیر خدمات و محصولات این بانک خصوصی Arthur Vayloyan، مدیریت اموال بیتکوین در همین مدت کوتاه به میزانی از رضایتمندی منجر شد که آنها تصمیم گرفتند که سایر ارزهای رمزنگاری شده را به پلتفورم خود اضافه کنند.

 

وی گفت که بعد از گذشت یک ماه  از معرفی راهکار مدیریت اموال بلاکچین با استفاده از بیتکوین، در کمال رضایت اتریوم، لایتکوین و بیتکوین کش را نیز به خدمات خود افزودیم. اولین واکنش به سرویس بیتکوین بسیار دلگرم کننده بود. این مسئله ما را متقاعد ساخت که در راستای برآورده ساختن نیاز آینده مشتریان خود، سه ارز رمزنگاری شده دیگر بلاکچین را نیز به سرویس های خود اضافه کنیم. این بانک با مرکزیت زوریخ (Zurich)، شعباتی هم در لندن، لوکزامبورگ، دبی و ابوظبی دارد و با کنترل مبلغی حدود ۱۴٫۶ میلیارد فرانک (۱۵٫۲ میلیارد دلار)، به مدت ۵۰ سال است که منابع اقتصادی چشمگیری را مدیریت می کند. مدیر این بانک Niklas Nikolajsen، با در نظر گرفتن اخذ مجوز از مجریان قانون گذار در امور اقتصادی کشور، ارائه خدمات مالی در زمینه ارزهای رمزنگاری شده برای مشتریان بانک را گامی تاریخی دانست و آن را ستود.

کمپانی Bitcoin Suisse، با افتخار به حمایت خود از بانک خصوصی Falcon (ارائه دهنده محصولی در زمینه اموال رمزنگاری شده)، ادامه خواهد داد. بانک خصوصی Falcon، اولین بانکی ست که در یک اقدام بی سابقه سرویس بیتکوین را به صورت مستقیم در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. تصمیم این بانک در جهت افزودن اتریوم مثل سایر ارزهای رمزنگاری شده، جهت سرمایه گذاری و نگهداری این ارزها، آنها را به یک بانک خصوصی تبدیل کرد.

 

ادامه کسب روند قانون مداری در ارزهای رمزنگاری شده

پذیرش رمز ارزها از سوی بانک خصوصی Falcon به عنوان یک بخش اقتصادی مهم، نمونه دیگری از رشد قانون مداری در ارزهای دیجیتالی است.

 

یکی از مدیران اسبق PayPal گفت که ارز رمزنگاری شده، توانست به هدف و نگاه اصلی PayPal دست یابد و مطابقت بیتکوین با قانون، در استرالیا به صورت دو جانبه مورد حمایت قانون گذاران قرار گرفت. این اقدام برای سایر ارزهای رمزنگاری شده نیز سودمند است. به این علت که آنها برای قرار گرفتن در جایگاه شناخته شده بیتکوین، با یکدیگر رقابت خواهند کرد. این مسئله می تواند الگویی را در بخش اقتصاد سنتی به وجود آورد که باعث راحت تر شدن پذیرش سایر رمزارزها از سوی آنها می شود.

هر چند، هیچ یک از آنها بیش از بیتکوین کش رشد نخواهد کرد. آیا ارزی را سراغ دارید که تنها یک ماه پس از تولید، تحت پشتیبانی و حمایت یک بانک معتبر قرار گیرد؟



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : cryptocoinsnews

https://coiniran.com/?p=7899
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x