ایستگاه خبر

پذیرش ارز رمز Dash توسط شرکت Apple

شرکت اپل اخیرا ارز دیجیتالی دش را پذیرفته است. این در حالی است که این شرکت طی تصمیمی در آگوست ۲۰۱۶  عدم پذیرش این ارز رمز را در فروشگاه App Store برای برنامه هایی که دش را در بر می گیرند از جمله کیف پول Dash اعلام کرده بود. اپل به دنبال یک درخواست، تصمیم قبلی خود را عوض کرده است. Dash از این پس می­تواند در هریک از اپلیکیشن های فروشگاه اپل از جمله کیف پول Dash و کیف پول هایی با چند بلاکچین، جاسازی گردد.

پرش بلندی برای Dash

Rayan Taylor مدیر عامل Dash Core گفت آنچه مهم است دسترسی کاربران به سرمایه –دش- خود روی پلتفرم های مختلف خصوصا ابزارهای موبایلی است. او گفت:

“پرداخت آنی دش،  فرصت ایده آلی برای نقاط فروش (دستگاه های کارت خوان و …) به آن اعطا کرده است که به معنی این است که ما باید و حتما پشتیبانی از دش را روی گوشی های موبایل برای همه کاربران خود فراهم کنیم. حقیقت این امر که اپل Dash را در پاسخ به افزایش تقاضا ها و اهمیت آن به رسمیت می­شناسد، نشان از پیشرفت ما در جذب مخاطبین بیشتر است.”

توسعه دهندگان و شرکت هایی که روی بلاکچین کار می­کنند اپلیکشن های کیف پول متنوعی برای فروشگاه اپل ارسال کرده اند که تعداد زیادی از آن ها رد شده است.

شرکت اپل به دنبال استاندارد های دقیق است

Taylor می­گوید شرکت اپل با توجه به اهمیتی که برای امنیت کاربر قائل است، از دسترسی پروژه های با اعتبار کم به اکوسیستم فروشگاه اپل جلوگیری می­کند. تعداد زیادی از کیف پول های دش که غیر رسمی و ارزیابی نشده بودند، در مرحله بازبینی کنار گذاشته شده و باعث شد کاربران امکانات را زیر سوال ببرند.

او گفت:

“اکنون که ارز رمز دش تاییدیه اپل را بدست آورده، می­توانیم به کاربران خود یک کیف پول رسمی به همراه امکانات پیشنهاد دهیم. کاربران ما از این پس می­توانند با اطمینان کیف پول های دش که دارای پشتیبانی رسمی و امن هستند را استفاده نمایند.”

او گفت اپل تمایلش به اضافه شدن ارزهای دیجیتالِ با ارزش را در پلتفورم خود نشان داده که لازمه آن، سخت کوشی بسیار زیاد در این همکاری است. آخرین مرحله از فرایند این درخواست، ارسال گزارش ۶ صفحه ای به فروشگاه اپل بود که در ماه ژوئن انجام شد و حاوی نکاتی در خصوص رشد حجم سرمایه و تقاضای دش، قابلیت مقیاس پذیری و بهبود های آن نسبت به بیتکوین به عنوان یک گزینه برای انتخاب یک ارز تجاری بود.

Dash مزیت های خود را نشان می­دهد

دش از اپل درخواست کرده که با در نظر گرفتن برتری های دش که در مقایسه با انتخاب های دیگر تشریح کرده و همچنین ارائه نسخه تکامل یافته آن ظرف یک سال آینده، در موقعیت او تجدید نظر کند.

دش همچنین قصد دارد نیاز های کاربران از جمله پشتیبانی از محصولات اپل را برآورده نماید. Taylor می­گوید در هر دو شرکت وجه اشتراک بسیاری در سطح کاربری وجود دارد زیرا هردو آن ها از این نظر بهینه سازی شده اند.

تیم اصلی توسعه دش، یک کیف پول رسمی سازگار با iOS فراهم کرده که از طریق فروشگاه اپل می­توان آن را دانلود کرد. Taylor گفت چندین ماه است که نسخه Dash Wallet آماده و در انتظار تایید است. با توجه به امکان پرداختی های فوری (InstantSend) در نسخه اولیه کیف پول در iOS، دش اکنون سرمایه گذاری های بزرگتر را در دست اقدام دارد. دش در ماه های آینده امکانات بیشتری به این نسخه اضافه خواهد کرد.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط به Coiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



source : cryptocoinsnews

https://coiniran.com/?p=7703
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x