ایستگاه خبر

  ورود حساب بازنشستگی فردی به دنیای بیتکوین

(IRA یا حساب بازنشستگی فردی نوعی حساب پس انداز است که برای کمک به ذخیره پول برای دوران بازنشستگی طراحی شده و مزایای مالیاتی زیادی هم دارد.)

استقبال مصرف کنندگان از بیتکوین جریانی را در حسابهای سنتی بازنشستگی بوجود آورده است. حساب بازنشستگی فردی با ارزهای رمزنگاری شده، هیچ تفاوتی با حساب بازنشستگی فردی سرمایه گذاری شده در گزینه های سنتی مانند سهام و اوراق بها دار ندارد و دارندگان آن می توانند هزینه های مالیات بر درآمد خود را هر سال تا زمانی که شروع به شروع خرج کردن از آن حساب کنند کاهش دهند. در حال حاضر زمان شروع خرج کردن از حساب بازنشستگی نزدیک ۵۹ سالگی در ایالات متحده آمریکا است.
هیچ تفاوت قانونی در حساب های کاربری بر اساس نوع سرمایه گذاری آن ها وجود ندارد اما ارائه دهندگان مشهور IRA تنها سرمایه گذاریِ از پیش تایید شده را مجاز می دانند، نه گزینه های غیر معمولی مانند سرمایه گذاری دیجی ارزی، سهام خصوصی یا اموال شخصی.
با توجه به اطلاعات داده شده  از Greene IRA، نزدیک به ۳۸% ازکاربران آمریکایی از این حساب های پس انداز بازنشستگی فردی یا همان IRA برای پس انداز بازنشستگی خود استفاده می کنند.

گزینه های جدید

در حال حاضرشرکت BitcoinIRA تنها گزینه ای برای سرمایه گذارانی ست که مایل به نگهداری دیجی ارزهای خود به طور مستقیم در IRA هستند. BitcoinIRA ایجاد اولین حساب خود را در ژوئن ۲۰۱۶ آغاز نمود و به تازگی شروع به ارائه IRA با استفاده از اتریوم نیز کرده است.

Damon Smedley یک سرمایه گذاری در BitcoinIRA است که در پورتلند زندگی می کند، یک حساب کاربری BitcoinIRA در سال گذشته افتتاح کرده است. او مهندس ساخت و تولید در یک شرکت بزرگ تکنولوژی بوده و اولین بیتکوین خود را در سال ۲۰۱۳ خریداری کرد و ارزش آن را تحت نظارت گرفته است.

بنا بر گفته  Chris Kline مدیر عامل ارشد BitcoinIRA ، این یک پروفایل معمولی برای سرمایه گذاران اولیه BitcoinIRA  است.  او همچنین اظهار داشت افرادی که به تکنولوژی علاقه مند نبودند هم سوالهایی راجع به آن مطرح نموده اند و با توجه به قیمت رو به رشد ارزهای دیجیتالی انگیزه پیدا کرده اند.

Kline همچنین می گوید:« ما کاربرانی اعم از متخصص و تازه کار، خانم و آقا، بین گروه سنی ۲۵-۷۵ داریم که به دلایل مختلف به بیتکوین علاقه نشان داده اند».

BitcoinIRA  تنها یک بار کارمزدی معادل با  ۱۵% برای سپرده بین $  ۱۰۰۰۰۰تا $  ۱۵۰۰۰ و ۱۳% برای سپرده بین $ ۲۰۰۰۰۰- $۱۰۰۰۰۰ و ۱۱%  برای سپرده های از $ ۲۰۰۰۰۰ و بیشتر دریافت می کند.

Kingdom Trust یک ارائه دهنده خودکار IRA و شریک BitcoinIRA  است. آن ها یک کارمزد جداگانه نیز برای نگهداری بیتکوین در یک کیف پول چند امضایی را دریافت می کند که امکان بررسی سرمایه را برای سرمایه گذاران درهر زمان مقدور می سازد.

افزایش مثبت علاقه مندان

Kline بیان کردکه علاقمندان استفاده از BitcoinIRA  افزایش یافته است که این موضوع از بالا رفتن قیمت بیتکوین نشات می گیرد. نسبت به سال گذشته قیمت بیتکوین دوبرابر شده و از ۱۰۰۰ دلار در پایان سال۲۰۱۶ به حدود ۲۰۰۰دلار رسیده است.

با توجه به این رشد، Kline انتظاردارد ارزهای رمزنگاری شده روزی  همانند سهام یا اوراق بهادار برای IRAها استفاده شوند. در حقیقت اگر یک مدل دارایی خوب برای پس انداز بازنشستگی وجود داشنه باشد، ارهای رمزنگاری شده مانند بیتکوین هستند که در طول زمان ارزش آن ها افزایش می یابد.

قابل ذکر است که اتریوم از آغاز سال بیش از ۹۰۰% درصد صعود کرده است و در طی ماه گذشته ارزش بازار ارزهای رمزنگاری شده حدود ۸۰% افزایش پیدا کرده است.

گزینه دیگر برای برخی از سرمایه گذاران IRA که تمایل به بهره برداری از این افزایش قیمت بدون مالکیت ارزهای رمزنگاری شده را دارند، استفاده از محصولات ارائه شده توسط  Grayscale Investmentاست.

برای استفاده از محصولات آن، سرمایه گذاران باید معتبر باشند و این بدان معناست که ارزش خالص بیش از ۱میلیون دلار یا درآمد بیش از ۲۰۰هزار دلار در دو سال گذشته را دارا باشد.

دفتر دولتی Government Accountability Office در ژانویه گزارشی شفاف از عواقب مالیاتی برای سرمایه گذاران غیرمعمول IRA را ارائه کرد که سرمایه گذاران از ریسک مالیاتی این نوع سرمایه گذاری ها باخبر شوند. به عنوان مثال امروزه IRS، ارزهای مجازی را به عنوان اموال شخصی  طبقه بندی می کند.

مقامات اصلیIRS شروع به جمع آوری اطلاعاتی برای بررسی گزینه های سرمایه گذاری دیگری در IRA مثل ارزهای رمزنگاری شده کرده اند و قصد دارند امسال نتایج بررسی های خود را منتشر کنند.



دیدگاه هایی که در این مقاله ارائه شده اند، متعلق به نویسنده می باشند و لزوماً مربوط بهCoiniran نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.



 Source & Image via coindesk

https://coiniran.com/?p=6276
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را با کوین ایران به اشتراک بگذارید!x